Problemen Iphone 5c video/geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen kan ik niet meer in Itunes voorbeelden van albums en dergelijke afspelen. Je tikt dan op het fototje om naar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Iphone 5c video/geluid
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer in Itunes voorbeelden van albums en dergelijke afspelen. Je tikt dan op het fototje om naar het voorbeeld te luisteren je krijgt dan een rondje met een stop functie in het midden, deze blijft maar laden!
Ook op Facebook heb ik problemen met video's afspelen, dit lukt ook niet en blijft ook maar laden. Nu heb ik het idee dat het in mijn instellingen misschien ligt maar ik zou niet weten waar ik zou moeten zoeken. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met mijn 2 problemen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi LVDA
vervelend dat je dit probleem ondervind . ik weet niet precies wat je al allemaal gedaan hebt om het probleem op te lossen. maar zou je eens willen proberen om een reset uit te voeren . de Homeknop (rondje onder in) en de aan en uit knop even 10 seconden vasthouden. ik hoor graag of dit heeft geholpen of niet. mvg ihulp |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jaaa, het heeft geholpen! Super bedankt!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone geluid problemen | rednaxy | iPhone algemeen | 28 | 31-07-15 11:11 |
iphone 4s problemen met geluid?? | snoesbol | iPhone algemeen | 4 | 15-03-13 21:47 |
Ipad video geluid problemen | Ipadfreak2 | iPad algemeen | 1 | 14-01-13 15:58 |
Geluid problemen iphone 4s | Fenerlimaden | iPhone algemeen | 1 | 10-06-12 00:32 |
Geluid problemen (Iphone 3GS / 4.0) | Johnaldinho | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 20:36 |
|
|