iphone 4s problemen met geluid?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb sedert enkele dagen problemen met het geluid op mijn foontje... het geluid staat op maximum maat het klik geluid van het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s problemen met geluid??
hallo iedereen,
ik heb sedert enkele dagen problemen met het geluid op mijn foontje... het geluid staat op maximum maat het klik geluid van het toetsen bord en het geluid van je telefoon te beschermen zodat hij opzwart beeld spingt dat geluid is ook veel minder luid dan voorheen kan iemand me helpen heb me al gek gesurft op alle internetten adressen hopelijk iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het toetsenbord geluid komt uit de luidspreker recht onderaan naast de dock connector bij de iphone 4 en ook 4S
het geluid van je telefoon te beschermen zodat hij opzwart beeld spingt ??? Wat bedoel je hier? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat kan ik aan het probleem doen |
|
|||
|
|||
Doe eens een harde reset
Instellingen > geluiden zie beltonen en meldingen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Harde reset waar vind ik deze ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 maart 2013 om 20:57 ---------- Harde reset haalt niks uit heb in ondertussen gevonden hoe moet doen maar haalt niks uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Evasi0n jailbreak: Problemen met geluid bij bellen | jurrian | Jailbreak | 2 | 10-02-13 16:16 |
Soms problemen met geluid | waterlooplein | iPad algemeen | 4 | 27-01-13 05:00 |
Problemen met geluid op 3G (geen jailbreak!!) | colorminator | Jailbreak | 3 | 28-09-11 14:59 |
problemen met schuifknop geluid | Leine | iPhone algemeen | 1 | 01-08-11 14:04 |
Problemen met geluid | Brambo20 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-09 19:34 |
|
|