iPhone 6 beltoon niet te veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort kiest mijn iPhone 6 zelf de ringtone in ringtone opening Ik verander de toon, en als ik dan weer kijk staat opening weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 beltoon niet te veranderen
Sinds kort kiest mijn iPhone 6 zelf de ringtone in ringtone opening
Ik verander de toon, en als ik dan weer kijk staat opening weer aangevinkt Geen groot probleem maar wel stom Ook kan ik de batterij in percentage niet aanvinken Springt vanzelf weer terug Aan en uit gezet, niet opgelost Herkend iemand dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een harde reset geprobeerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4G Beltoon veranderen | ferdy131 | iPhone algemeen | 1 | 29-06-13 21:45 |
beltoon veranderen in meldtoon is dat mogelijk | Ducaton | iPhone algemeen | 0 | 07-01-13 18:48 |
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone | lowjetta | Ringtones en Wallpapers | 5 | 29-06-09 03:42 |
Kan beltoon niet meer veranderen | Oppie | Ringtones en Wallpapers | 7 | 23-12-08 17:38 |
Beltoon ingesteld. blijft oude beltoon afspelen.. | michelbruynseels | iPhone algemeen | 0 | 08-08-08 15:23 |
|
|