Iphone 6 lockscreen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, wij hebben pas geleden een iphone 6 gekregen, nou heb ik hier de reservekopie van de vorige iphone erop gezet en alles is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 lockscreen
Hallo allemaal, wij hebben pas geleden een iphone 6 gekregen, nou heb ik hier de reservekopie van de vorige iphone erop gezet en alles is klaar. Op het lockscreen viel mij iets op, onderaan staat terugzetten van iCloud-reservekopie. Weet iemand waarom dit is?
Alvast bedankt Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi karizma,
Is het probleem inmiddels opgelost? De melding op het lockscreen betekent dat er op de achtergrond nog bestanden en instellingen vanuit iCloud worden teruggezet op je iPhone. Je kan via Instellingen -> iCloud -> Reservekopie bekijken wat je iPhone nog aan het terugzetten is. Hiervoor moet je met Wi-Fi verbonden zijn. Eventueel kan je het terugzetten ook handmatig stopzetten, maar het kan zijn dat er dan bepaalde instellingen en bestanden niet worden teruggezet. Laatst gewijzigd door Youri91; 27-01-15 om 15:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit was hem! Thanks gebruik al bijna 5 jaar iphone, maar ken dit niet, beetje slordig vanmij. Kon er ook niks over vinden op google, heb waarschijnlijk geen goede woorden gebruikt. Bedankt, Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help Lockscreen Iphone Tweak Help | CruitzDisk | Jailbreak | 1 | 01-03-14 11:13 |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Custom iPhone lockscreen | moorken | Ringtones en Wallpapers | 1 | 18-07-12 22:17 |
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 23:28 |
|
|