//

iPhone 5s waterschade vast in herstel (foutcode 4013)

iPhone 5s waterschade vast in herstel (foutcode 4013) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb hier nog een iphone 5s 64gb liggen met waterschade. Hij is al een keer naar een reparateur geweest en die heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-15, 20:20
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard iPhone 5s waterschade vast in herstel (foutcode 9?)

Hallo allemaal,

Ik heb hier nog een iphone 5s 64gb liggen met waterschade. Hij is al een keer naar een reparateur geweest en die heeft hem toen schoongemaakt. Hierna deed hij alsnog niks, en heb ik hem aan itunes gekoppeld. Hij ging toen aan en voor 1 seconde zag ik het apple logo. Het beeldscherm blijft nu steeds donkerblauw wanneer ik hem aan de lader of aan de laptop heb. Wanneer ik hem in het herstel zet ontkoppelt hij zichzelf en brand het scherm weer voor 1 sec, maar dan staat er in itunes: wachten op iphone. Als ik de telefoon aan de computer hang herkend hij hem wel meteen.

Iemand enig idee om hem weer levend te krijgen? ..

Groetjes, Larissa

Laatst gewijzigd door xxllarissaxx; 21-01-15 om 17:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-15, 20:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS: herstelfouten 4005, 4013 en 4014 - Apple Support
  #3  
Oud 19-01-15, 20:41
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Uiteraard staat de nieuwe itunes op mijn computer, heb ik al van kabels veranderd en is mijn laptop al meerdere keren opnieuw opgestart..
  #4  
Oud 19-01-15, 22:08
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Heb je het ook al geprobeerd met een nieuwe batterij ?
  #5  
Oud 19-01-15, 22:22
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Nee nog niet, die voor een 5s heb ik helaas niet standaard liggen, maar die is wel besteld en komt woensdag binnen. Maar bij de reparatie is er een nieuwe batterij in gedaan, dus ik neem aan dat het daar niet aan ligt..
  #6  
Oud 21-01-15, 17:30
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

De nieuwe batterij is net binnen gekomen, de iphone 'leeft' nu meer dan met die andere batterij. Ik krijg de eerste keer na het herstel met de nieuwe batterij foutcode 27. Nu krijg ik steeds foutcode 9, ik gebruik 'echte' kabeltjes van Apple.. Wanneer de iphone wil herstellen krijg ik dat apple logo samen met een balkje op het scherm, dat balkje word niet gevuld en na een paar seconde krijg ik een blauw scherm. Iemand nog ideeën? Er zitten iig wel vorderingen in..
  #7  
Oud 23-01-15, 23:27
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wanneer je je iPhone aanzet blijft die wel aan zonder dat die aan de lader hangt? Als die aanblijf op eigen kracht zet je hem weer uit, druk dan op de power button terwijl je je home button ingedrukt houdt totdat je het appeltje ziet, dan mag je je home button loslaten. Als het goed is verschijnt nu in beeld dat je hem aan iTunes moet hangen. Probeer hem nu op deze manier te herstellen via iTunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs vast herstel modus 5youXpuppet5 iPhone algemeen 8 06-12-13 20:31
iPhone 4 zit vast bij herstel natte iPhone algemeen 5 29-11-13 10:45
Itunes herstel niet foutcode 1015 Hoton iTunes 69 11-01-13 19:15
iPhone vast na herstel poging mvp Archief 12 03-04-09 21:14
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? labo46 iPhone algemeen 13 14-12-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.