//

iPhone 5 activeren lukt niet/simkaartvergrendeld

iPhone 5 activeren lukt niet/simkaartvergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Nadat mijn iPhone geblokkeerd was heb ik hem met mijn iTunes verbonden. Toen moest ik mijn pincode invullen, toen kwam ik in mijn telefoon, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-15, 21:39
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard iPhone 5 activeren lukt niet/simkaartvergrendeld

Beste,

Nadat mijn iPhone geblokkeerd was heb ik hem met mijn iTunes verbonden. Toen moest ik mijn pincode invullen, toen kwam ik in mijn telefoon, nog geen 5 seconde later begon die uitzichzelf te resetten.. Alleen heeft dit voor veel problemen gezorgd...

Nadat mijn telefoon opnieuw opgestart was, moest ik het volgende kiezen:
- land
- regio
- Wi-Fi

Na dit gedaan te hebben begon hij met het activeren van mij iPhone 5. Dit kon een paar minuten duren. Na lang wachten kwam er het volgende te staan: uw iPhone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. Sluit uw iphone aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten weer...
Dit heb ik geprobeerd maar nog geen succes..
Via iTunes zegt die dat ik geen pin code van de simkaart heb ingevuld.. Maar ik krijg niet eens de mogelijkheid om deze in te vullen (op mobiel)

Ook vind ik het apart, wanneer ik mijn iPhone vergrendel, komt er een aparte code te staan (.45 623 9754)

Ik hoop dat iemand mij zo duidelijk mogelijk kan helpen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-15, 22:04
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Stop je simkaart in een andere telefoon en haal de simcode er af. Of gebruik even een andere simkaart. Je kan de iPhone ook zonder simkaart activeren door hem aan iTunes te hangen. Na het activeren stop je je simkaart er dan gewoon weer in.
  #3  
Oud 24-01-15, 22:06
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
Stop je simkaart in een andere telefoon en haal de simcode er af. Of gebruik even een andere simkaart. Je kan de iPhone ook zonder simkaart activeren door hem aan iTunes te hangen. Na het activeren stop je je simkaart er dan gewoon weer in.
Ik heb het al met meerdere simkaarten geprobeerd, ook heb ik het met iTunes geprobeerd.. Maar dan geeft die aan dat de simkaart vergrendeld is.. Dus dat is ook geen optie.. Zonder simkaart geeft die aan dat er geen simkaart in zit.. Ik hoop dat u mij kan helpen
  #4  
Oud 24-01-15, 22:50
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Dit zijn volgens mij de enige drie mogelijkheden. Heb je een harde reset al eens geprobeerd? Homeknop plus aan/uit-knop tegelijkertijd inhouden tot dat de iPhone uitgaan en erna weet vervolgens de Apple logo verschijnt
  #5  
Oud 24-01-15, 22:53
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
Dit zijn volgens mij de enige drie mogelijkheden. Heb je een harde reset al eens geprobeerd? Homeknop plus aan/uit-knop tegelijkertijd inhouden tot dat de iPhone uitgaan en erna weet vervolgens de Apple logo verschijnt
Dit heb ik ook al geprobeerd
  #6  
Oud 24-01-15, 23:46
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Waarom of waardoor was je iPhone geblokkeerd? Had de iPhone ook een jailbraik? Heb je hem anders al in dfu mode proberen te herstellen?
  #7  
Oud 24-01-15, 23:50
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard

iPhone was een lange tijd stuk (scherm), waarom die geblokkeerd was is de vraag.. Ik gebruikte geen jailbraik. Dfu heb ik ook geprobeerd..
  #8  
Oud 25-01-15, 00:19
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

dan weet ik het echt niet. iemand anders misschien.
  #9  
Oud 25-01-15, 00:57
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard

Bedankt con de dfu heeft gewerkt, alleen heb ik nu een ander probleem.. Ik weet mijn iCloud niet meer.. Hoe kan ik nu op mijn iPhone
  #10  
Oud 25-01-15, 01:10
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SaantjoezZ Bekijk bericht
Ik heb het al met meerdere simkaarten geprobeerd, ook heb ik het met iTunes geprobeerd.Ik hoop dat u mij kan helpen
Je moet een simkaart gebruiken die niet is voorzien van een simcode, ook niet 0000. Dus gebruik een simkaart waarvoor geen code is vereist. Dan moet het activeren wel lukken.
  #11  
Oud 25-01-15, 01:12
SaantjoezZ SaantjoezZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Je moet een simkaart gebruiken die niet is voorzien van een simcode, ook niet 0000. Dus gebruik een simkaart waarvoor geen code is vereist. Dan moet het activeren wel lukken.
Ik moet inloggen op mijn vorige iCloud.. Maar die weet ik niet meer.. Weet je hoe ik dit op kan lossen? Of werkt dit als ik een nieuwe simkaart gebruik?
  #12  
Oud 25-01-15, 04:01
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

QUOTE:Ook vind ik het apart, wanneer ik mijn iPhone vergrendel, komt er een aparte code te staan (.45 623 9754)

Hoort er niet nog een cijfer ervoor en is dat misschien een telefoon nummer van de vorige eigenaar?

Heb je wel nog de bon of factuur van je iphone? Dan kan Apple je wel verder helpen, indien je dit niet hebt wordt het moeilijk en zal je toch heel goed na moeten denken over welk wachtwoord je hebt gebruikt bij dat icloud id.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
activeren iphone lukt niet sawacha iPhone algemeen 22 28-11-13 17:19
Iphone 5 activeren lukt niet viktorvalk iPhone algemeen 17 02-07-13 01:27
iPhone Activeren Lukt niet !! Lebaneze iPhone algemeen 0 06-10-12 03:55
Activeren Iphone 4 lukt niet Jean72 iPhone algemeen 0 12-08-10 14:03
Windows: Iphone activeren lukt niet. Mysteriousgirl_ iTunes 22 21-10-09 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.