Kan touch id niet inschakelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo De touch id van mijn 5s werkte ineens niet meer, ben toen gaan kijken bij de instellingen en zag dat het schuifje uit stond. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan touch id niet inschakelen.
Hallo
De touch id van mijn 5s werkte ineens niet meer, ben toen gaan kijken bij de instellingen en zag dat het schuifje uit stond. Maar zodra ik het schuifje aanzet, zegt ie Mislukt De touch id-configuratie kan niet worden voltooid. Ga terug en probeer het opnieuw. Resetten en telefoon als nieuw ingeste!d heeft niet geholpen. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Was een defect. Heb een nieuwe gekregen van Apple. 😄😀
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Iphone 4S]Kan geen Wi-Fi inschakelen | YellowClaw | Wi-Fi | 22 | 07-01-13 23:38 |
Siri wil niet inschakelen iphone 5 | Titooo | iPhone algemeen | 7 | 28-12-12 13:52 |
Ik kan niet "kopen vanuit apps" inschakelen | andrah | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 23:59 |
iPod touch: Kan iPod Touch 3G iOS 4.1 niet Downgraden | samluit | Jailbreak | 13 | 14-09-10 16:08 |
|
|