Kortere batterijduur na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een nieuw scherm in mijn iPhone 6 laten zetten. De iPhone was me onlangs gevallen waardoor er een barst in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kortere batterijduur na vervanging scherm
Hallo,
Ik heb gisteren een nieuw scherm in mijn iPhone 6 laten zetten. De iPhone was me onlangs gevallen waardoor er een barst in het scherm zat. Na de reparatie heb ik gemerkt dat mijn batterijduur opeens een heel stuk korter is. Heb de iPhone vanmorgen uit de lader gehaald (08.00u) en 4 uur later is de batterij al voor de helft leeg (bijna ongebruikt en alle instellingen hetzelfde als voor de reparatie). Iemand een vermoeden hoe dit kan? Dank alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kortere batterijduur na update naar 7.1 | hfweelink | iPhone algemeen | 5 | 22-03-14 13:43 |
Geen netwerk na vervanging scherm | Ingerttt | iPhone algemeen | 3 | 13-08-12 09:45 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur | cedricgl | iPhone algemeen | 2 | 21-03-10 13:06 |
Na LCD vervanging alleen wit scherm | BOJE | iPhone algemeen | 4 | 18-01-10 21:57 |
|
|