Bewaarde foto niet te zien in filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam gisteren een foto tegen op internet welke ik opgeslagen heb op mijn iPhone (bewaar afbeelding). De foto is te zien in de filmrol. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bewaarde foto niet te zien in filmrol
Ik kwam gisteren een foto tegen op internet welke ik opgeslagen heb op mijn iPhone (bewaar afbeelding). De foto is te zien in de filmrol.
Vervolgens wilde ik deze foto verzenden via Facebook Messenger, maar daar was de foto nergens terug te vinden in de filmrol. Hoe kan dat? Ik heb een splinternieuwe iPhone 6 met iOS 8.1.3. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's komen niet meer in filmrol | springkasteelpaco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-14 19:53 |
Foto's uit album overzetten naar pc( niet de filmrol) | ellendautzenberg | iPad algemeen | 5 | 22-01-14 20:07 |
Foto: foto niet meer op filmrol | ravin78 | Muziek, foto & video | 1 | 17-12-12 10:04 |
Foto's in filmrol Iphone 4 niet te zien | Biabar | Muziek, foto & video | 1 | 18-08-11 15:44 |
Kom niet in de filmrol (foto,s) | afred | Muziek, foto & video | 1 | 29-06-11 22:21 |
|
|