iTunes vraagt 3x om wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte forumleden, Hoe komt het dat iTunes tot 3x keer toe om mijn wachtwoord vraagt als ik mijn iPhone 5s aansluit? Is dit normaal en/of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes vraagt 3x om wachtwoord
Geachte forumleden,
Hoe komt het dat iTunes tot 3x keer toe om mijn wachtwoord vraagt als ik mijn iPhone 5s aansluit? Is dit normaal en/of wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen antwoord op uw vraag maar ik heb dit af en toe eens voor bij email.
Gelukkig moetk het dan maar 1 keer invoeren. Bij mij komt dat ook er opeens vanzelf op van vul uw paswoord in van uw yahoo account en ik moet dat doen of geen emails meer. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem wat ik ook ondervind. Helaas geen reply's op gehad.
http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...en-itunes.html |
|
||||
|
||||
Ook geen antwoord op jou vraag maar ik heb dat nog wel eens in de app store. Ook trouwens als ik bij aankopen een app opnieuw wil installeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord | walibieke | iPhone algemeen | 1 | 25-08-14 08:43 |
Itunes vraagt niet om wachtwoord | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 18-03-13 10:51 |
Windows: Vraagt om wachtwoord | Serale | iTunes | 2 | 22-01-12 14:59 |
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord | nvaltena | iPhone Apps | 11 | 07-06-11 19:00 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
|
|