iPhone 4 gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb toestraks mijn iPhone laten vallen op een tafel, niet eens zo heel hoog, ik denk minder dan een meter, maar nu gaat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 gaat niet meer aan
Ik heb toestraks mijn iPhone laten vallen op een tafel, niet eens zo heel hoog, ik denk minder dan een meter, maar nu gaat hij dus niet meer aan. Als ik hem in de oplader doe geeft hij nog wel geluid/trillingen, maar om de minuut. Dus om de minuut geeft hij opnieuw het geluidje dat hij aan het opladen is maar hij gaat niet aan. Als ik hem in de computer doe start iTunes ook niet op. Hoe zou ik mijn telefoon weer aan de praat kunnen krijgen?
Ook geeft hij niet meteen geluid als ik hem in de oplader doe maar pas na 1 minuut. Zo gaat het de hele tijd door, om de minuut maakt hij een oplaadgeluid, als hij in de oplader zit tenminste. Ik heb ondertussen al geprobeert om hem te resetten (homeknop en uit/aan-knop ingedrukt houden) en ik heb ook al geprobeert om hem in Recovery Mode te zetten. Btw: de iPhone is gejailbreaked weet niet of dat ermee te maken heeft maar zou kunnnenb Laatst gewijzigd door benteha; 07-04-15 om 19:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen beeld, geen beeld wel geluid, iphone 4, kapot, wel geluid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gaat niet meer aan | bao3oab | iPhone algemeen | 5 | 28-04-13 22:19 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
iphone gaat niet meer aan | liefsveerle | Archief | 1 | 08-02-10 18:03 |
iPhone gaat niet meer aan.. | Trapz | Archief | 1 | 27-12-09 15:40 |
iPhone gaat niet meer aan | pipo-1998 | Archief | 2 | 16-08-09 11:11 |
|
|