Siri Nederlands geen geluid meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vinzzz, wáár heb je die taal precies toegevoegd en weggehaald? Bij mij lost het niks op bij Talen en Regio....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vinzzz, wáár heb je die taal precies toegevoegd en weggehaald?
Bij mij lost het niks op bij Talen en Regio. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hi MCNO,
Dat heb ik op onderstaande manier gedaan. Bij voice-over Nederlands selecteren en daarna meteen weer verwijderen. Deed voor mij de truuk! Succes!! Citaat:
|
|
||||
|
||||
Helaas, helpt nog niet.
Ook reset hielp niet |
|
||||
|
||||
Nog steeds hetzelfde probleem...
Zelfs de telefoon opnieuw als NIEUWE(!) iphone ingesteld lost het niet op. Voor de rest werkt álles naar behoren |
|
|||
|
|||
Dan zou ik even naar de Apple winkel gaan. :S
|
|
||||
|
||||
Voor de rest werkt álles prima, Siri reageert na de eerste weigering (het is dus echt alleen die begin toon) gewoon met stem.
Heb wel weer iets anders (geks) ontdekt, met het gepruts zag ik ineens onder whatsapp een soort voorkeur keuze tekst staan, maar in het Duits(!) Dacht eerst dat het een whatsapp issue was, maar niks bij de instellingen. Toen zag ik het ook bij de mail, maar ook het toetsenbord klopte niet, de "z" zat ineens naast de "t" Ook gaf hij engelse woorden aan, maar na een harde reset was alles weer normaal en staat de z weer linksonder. Het is dus een taal suggestie optie die wij ontberen, maar die wel héél handig leek! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met Siri | rvkl | iPhone algemeen | 6 | 21-09-15 19:42 |
Siri spreekt geen Nederlands meer in 8.3 | Ketsjap | iPhone algemeen | 9 | 21-03-15 15:57 |
SIRI nederlands | vanw | iPhone algemeen | 4 | 26-11-14 18:18 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
|
|