Iphone met waterschade aan de oplader? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gister is mijn iphone in de wc gevallen. Ik heb hem er gelijk binnen enkele seconden uitgehaald, afgedroogd met wc papier en daarna een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone met waterschade aan de oplader?
Hallo,
Gister is mijn iphone in de wc gevallen. Ik heb hem er gelijk binnen enkele seconden uitgehaald, afgedroogd met wc papier en daarna een nacht in de rijst gelegd. Hij heeft het vanaf toen al de hele tijd gedaan. Ik heb toen de telefoon aan en uit gezet en dat werkte ook nog. Het enige wat ik niet heb geprobeerd is het opladen van het toestel, omdat ik bang ben dat dit kortsluiting zou kunnen veroorzaken. Ik heb mijn telefoon echter al wel aan en uit gezet, dus dan zou die kortsluiting toch allang opgetreden moeten zijn? Kan het kwaad om mijn iphone aan de oplader te leggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem nog even laten drogen zeker 2 dagen dan weet je het zeker dat er verder geen schade is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zou het eventueel kunnen proberen, het vocht moet zeker al uitgetrokken zijn. Laat het even weten of het gelukt is ja of nee |
|
|||
|
|||
Het opladen werkt tot nu toe gewoon! Morgen voor de zekerheid maar wel even langs de monteur om te checken of alles aan de binnenkant er nog goed uit ziet. Ik heb geluk gehad geloof ik!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Timosha heeft gelijk, anders gaat het " roesten " van binnen.
|
Labels |
kortsluiting, opladen, waterschade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ligt het aan de telefoon of aan de oplader? | kim121009 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 29-05-14 20:17 |
iPhone scrolt/swiped minder soepel aan de oplader met iOS7 | KiloDiesel | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 20:30 |
iPhone gaat alleen aan met de oplader | yasinoo32 | iPhone algemeen | 32 | 29-08-13 15:00 |
Iphone 4 alleen in oplader aan en wil niet via pc usb aan | Dylanp | iPhone algemeen | 5 | 21-08-13 08:48 |
Iphone werkt alleen aan oplader | iVoodoo | iPhone algemeen | 2 | 16-07-09 17:56 |
|
|