iPhone 6, telefoongesprekken komen niet binnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren merk ik ineens dat inkomende gesprekken niet meer doorkomen. Ik krijg dan via de "GOOD" app (app die mijn werk gebruikt voor email) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6, telefoongesprekken komen niet binnen
Sinds gisteren merk ik ineens dat inkomende gesprekken niet meer doorkomen. Ik krijg dan via de "GOOD" app (app die mijn werk gebruikt voor email) een mailtje binnen dat ik een gesprek heb gemist maar op geen enkele manier was dit zichtbaar voor mij. Telefoon gaat niet over, mensen gaan na een aantal keren wel gewoon naar mijn voicemail.
Ik heb de telefoon al aan/uit gezet Simcard er even uitghaald en weer opnieuw geplaatst en ik heb de laatste firmware geinstalleerd (8.3) Allen geven geen resultaat. Kent iemand dit probleem? Ik kan trouwens wel zelf prima bellen en dan heb ik ook goed geluid. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Muteknop aan de zijkant?
'Niet storen' staat aan? (Maantje bovenin) Volume staat op 0? |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
Nope, geen mute, geen maantje en volume is hard zat want de whatsapp/SMS geluiden komen wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken komen niet binnen. | Ringeding | iPhone algemeen | 6 | 06-01-13 13:12 |
Pushberichten komen niet binnen via 3G. | martijnbiemans | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 19:19 |
Appstore updates komen niet meer binnen op mijn iPhone | Rodajo | iPhone algemeen | 3 | 29-09-11 17:14 |
oproepen komen niet binnen | jaykay | iPhone algemeen | 2 | 20-12-09 10:53 |
Telefoongesprekken komen niet door | ndl | iPhone algemeen | 5 | 10-12-08 16:43 |
|
|