Iphone 4S start telkens opnieuw op tijdens het laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met mijn Iphone 4S Tijdens het opladen (met netadaptor en via USB/PC) valt de iphone om de paar minuten uit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S start telkens opnieuw op tijdens het laden
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn Iphone 4S Tijdens het opladen (met netadaptor en via USB/PC) valt de iphone om de paar minuten uit, en start hij weer opnieuw op Na dit opstarten, hoef ik GEEN pincode van mijn simkaart in te voeren, dus het is geen volledige re-start Ik heb de volgende opties al geprobeerd: batterij. vervangen oplaadkabel vervangen beide dingen hebben niet geholpen Ik heb begin van de week IOS 8.3 geinstalleerd, maar daar heeft de telefoon een aantal dagen zonder problemen mee gedraaid EN opgeladen het probleem is vannacht pas begonnen Wie heeft er een mogelijke oplossing (p.s. een back-up terugzetten via Itunes gaat niet, omdat de phone continu herstart) Alvast bedankt voor het meedenken Ed nog even een update van mijn kant: Ik heb inmiddels een backup terug gezet, maar het probleem bestaat nog steeds vreemde aan het verhaal is, dat het toestel niet reset als het scherm "open" staat zodra de telefoon op standby gaat (het scherm zwart) dan is er met 1 minuut weer een herstart vreemd vreemd vreemd Update 2: ik heb de update nogmaals gedaan, maar dan de update van 30-01 terug gezet hiermee lijkt het probleem te zijn opgelost Het probleem is dus puur software-matig, en is (naar mijn idee) ontstaan na de update naar IOS 8.3 zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben ondervonden? Laatst gewijzigd door potvis; 29-04-15 om 10:56. Reden: update (probleem opgelost) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch 4g start telkens opnieuw op na reboot voor Winterboard | Julian000 | iPhone algemeen | 2 | 27-01-13 11:19 |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
Iphone start steeds opnieuw op tijdens apps | djico | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 12:00 |
iPhone start opnieuw op tijdens bellen | iFrederik | iPhone algemeen | 1 | 09-08-10 17:43 |
Iphone start telkens opnieuw op naar homescreen!! | DHCN | iPhone algemeen | 2 | 12-04-08 12:30 |
|
|