Alle foto's in 1 keer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer 2000 foto’s op mijn iphone staan (IOS 8.1.2). Ik wil deze in 1 keer allemaal verwijderen. Aangezien deze mogelijkheid niet bestaat in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle foto's in 1 keer verwijderen
Ik heb ongeveer 2000 foto’s op mijn iphone staan (IOS 8.1.2). Ik wil deze in 1 keer allemaal verwijderen. Aangezien deze mogelijkheid niet bestaat in de foto-applicatie van de iphone zelf, heb ik in iFile de hele map DCIM verwijderd. Er is toen op de harde schijf inderdaad ongeveer 2,5 GB ruimte vrij gekomen.
Maar in de foto-app zie ik de foto’s nog staan. Maar ik kan ze niet meer openen. Het zijn precies thumbnails van de foto’s. Kan ik die met iFile ook verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat het misschien met Windows nog? Telefoon aan de computer, en dan foto's importeren en verwijderen. Ik doe dat wel eens met een Windows-computer, dat werkt. Maar ... ik heb niet eerder foto's verwijderd met ifile.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? | hermanchen | Muziek, foto & video | 8 | 24-09-12 18:58 |
Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen | RoosLoveHerco | iPhone algemeen | 6 | 25-08-12 21:23 |
Alle sms'jes in een keer verwijderen | tomtom100 | iPhone algemeen | 5 | 08-08-12 09:58 |
Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer | wunderlich712 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-12 01:19 |
|
|