iPhone batterij doet raar, cijfers verspringen en valt vroeger uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben dus al 3 maanden mijn iphone 5s, sinds een week geleden is mijn batterij raar beginnen doen. Hij versprong van 31 naar 29 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone batterij doet raar, cijfers verspringen en valt vroeger uit.
Ik ben dus al 3 maanden mijn iphone 5s, sinds een week geleden is mijn batterij raar beginnen doen. Hij versprong van 31 naar 29 en nu van 4 naar 1 en hij valt ook voeger uit.
Ik ben al naar de apple winkel gegaan en hebben daar mijn iphone nagekeken en zeiden dat de batterij in orde was. Ze zeiden wel dat ik hem eens helemaal moest resetten, dit heb ik dan gedaan maar dit had geef effect. Ik heb wel nog 2 jaar garantie op mijn toestel. Wat is het probleem en wat zou ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterij iphone 4s doet raar | lauraxxjes | iPhone algemeen | 3 | 04-01-15 18:20 |
iphone valt uit, raar beeld | faith_999 | iPhone algemeen | 12 | 13-05-10 16:11 |
Iphone's batterij doet HEEL raar | lastheart | iPhone algemeen | 0 | 07-03-10 17:40 |
Batterij iPhone 3G doet raar | drease | iPhone algemeen | 4 | 05-07-09 20:41 |
iPhone doet echt raar valt stil enzz | Roue | Unlock [archief] | 3 | 12-11-07 18:31 |
|
|