//

Mail van Apple ??????? Ontvangen.

Mail van Apple ??????? Ontvangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ontving heden een mail van Apple met verzoek een enquete in te vullen. Ik zou onlangs gebruik gemaakt hebben van hun support voor mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-15, 18:50
wivi wivi is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: maassluis
Berichten: 15
Standaard Mail van Apple ??????? Ontvangen.

Ik ontving heden een mail van Apple met verzoek een enquete in te vullen. Ik zou onlangs gebruik gemaakt hebben van hun support voor mijn IPhone. Zij waren benieuwd hoe dat was gegaan.
Ik heb wel een IPhone, doch heb nimmer hun support gevraagd.!!!!
De afzender van de mail was: (hoofdletters / kleine letters zijn letterlijk overgenomen): AppleSupport@InsideApple.apple.com.
Ik heb de enquete niet ingevuld omdat ik het bericht domweg niet vertrouw.
Iemand die me van dat wantrouwen af kan helpen??
De mail was overigens gezonden naar het mailadres dat ik voor mijn Apple account gebruik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-15, 18:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

https://support.apple.com/en-us/HT204759

InsideApple.apple.com is wel een geldig Apple domein:

  #3  
Oud 05-07-15, 22:23
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Heb je in het verleden misschien een IPhone gehad die je inmiddels verkocht hebt? Misschien dat de kopende partij hem heeft laten repareren, zelf ook wel eens gehad in het verleden.
  #4  
Oud 06-07-15, 00:14
Janine Stmd Janine Stmd is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 30
Standaard

Ik heb deze mail ook afgelopen week ontvangen. Heb onlangs contact gehad met de Apple store in den Haag over het aankoopbewijs van mijn iPhone 6. De iPhone bleek na het openen van de doos in de winkel licht beschadigd en is ter plekke omgeruild voor een ander perfect exemplaar. Door die omruiling zag ik wat onduidelijke dingen op de factuur staan, waarover ik via de telefoon duidelijk uitleg heb ontvangen. De ontvangen mail van Apple zag ik als gevolg van het telefoongesprek en heeft me dus geen argwaan bezorgd.
Reageren

Labels
phishing, support



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen ml.vanherp iPhone algemeen 6 05-09-11 12:02
verzenden en ontvangen van mail Senior iPhone algemeen 0 18-10-10 18:21
Mail sturen wel, mail ontvangen niet jaimiefanatic iPhone algemeen 1 26-09-10 15:42
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen Guest-20201108204737 iPhone algemeen 7 25-07-08 11:45
Mail van ABX Logistics ontvangen, wat moet ik doen? Matthi Archief 5 23-10-07 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.