iPhone 5 bootloop en error 4013 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben bezig met het herstellen van een iPhone 5. Na de update van iOS 8.3 naar 8.4, is de iPhone vastgelopen bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 bootloop en error 4013
Hallo,
Ik ben bezig met het herstellen van een iPhone 5. Na de update van iOS 8.3 naar 8.4, is de iPhone vastgelopen bij het "verbinden met iTunes" scherm. Hij zit dus in een "Recovery mode bootloop" Verscheidene tooltjes geprobeerd, maar geen succes. Via iTunes zelf herstellen, zowel in recovery als in DFU, krijg ik de error code 4013. Het lijkt mij echter niet mogelijk dat hardwareschade opgelopen kan worden door een softwarematige update. Met vriendelijke groet, Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
download laatste itunes, gebruik originele kabel en doe het liefst op een Mac.
Misschien dat dat het probleem verhelpt! |
|
|||
|
|||
Misschien wel het verlossende woord na 1,5 jaar?
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bootloop/kapotte batterij en error 2001/2006 | njb | iPhone algemeen | 8 | 24-03-15 06:32 |
iPhone 5s waterschade vast in herstel (foutcode 4013) | xxllarissaxx | iPhone algemeen | 6 | 24-01-15 00:27 |
iPod touch: Bootloop?? | dododedodonl | Jailbreak | 1 | 19-10-10 16:01 |
iPhone: na spirit bootloop (blijft opstarten) | stefaaaan | Jailbreak | 4 | 16-07-10 18:15 |
Winterboard veroorzaakt crash/bootloop | avtoledo | iPhone algemeen | 7 | 17-01-10 14:19 |
|
|