Persoonlijke hotspot staat aan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 5s, en recentelijk iOS 8.4 daarop geinstalleerd. In mijn instellingen staat mijn persoonlijke hotspot uit. Als ik in de wifi-instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Persoonlijke hotspot staat aan?
Hallo,
Ik heb een iPhone 5s, en recentelijk iOS 8.4 daarop geinstalleerd. In mijn instellingen staat mijn persoonlijke hotspot uit. Als ik in de Wi-Fi-instellingen van mijn iPad Air 2 (firmware 8.3) kijk, zie ik ook mijn persoonlijke hotspot van mijn iPhone staan. Als ik aan geef dat ik deze wil gebruiken, gaat mijn persoonlijke hotspot op mijn iPhone aan. Is dit een feature? Ik ben er zelf namelijk niet zo gelukkig mee... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij zit dat ergens in de handoff of continuety omgeving. Dat is volgens mij al sinds 8.0 het geval. Volgens mij is dat zodat je iPad zelf de personal hotspot van je telefoon kan pakken/inschakelen indien nodig.
(werkt overigens niet met een 4s, dus ik kan het niet zelf testen, maar bij een ander wel eens gezien, en dat was voor 8.4) |
|
||||
|
||||
Dit wordt de Instant Hotspot genoemd. Dat is inderdaad een feature van iOS 8.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
persoonlijke hotspot ging zelf aan met synchroniseren?! | sirp | iPhone algemeen | 1 | 10-03-13 16:53 |
Persoonlijke hotspot | Sabirboes | iPhone algemeen | 0 | 02-11-12 16:43 |
Persoonlijke hotspot aan en uit | Debbiee | iPhone algemeen | 1 | 02-11-12 15:58 |
persoonlijke hotspot | apotheosis | iPhone algemeen | 3 | 06-11-11 02:15 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|