Internet problemen met Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik denk 2-3 weken heb ik problemen met internet. Met mobiel internet zie ik dat ik slechte internet verbinding heb zet ik mobiel internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet problemen met Iphone 5
Sinds ik denk 2-3 weken heb ik problemen met internet.
Met mobiel internet zie ik dat ik slechte internet verbinding heb zet ik mobiel internet aan en uit dan heb ik opeens weer 3g en heel soms 4g (dit komt omdat ik een iphone 5 heb) Dit zelfde probleem heb ik ook met Wi-Fi ik heb dan verbinding maar internet doet het niet. zet ik Wi-Fi aan en weer uit dan doet internet het opeens wel weer. hebben hier meer mensen last van? nog belangrijker heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens een hard reset uitgevoerd ? Kan soms wonderen doen
Anders een herstel doen, maar op voorhand wel een reserve kopie maken. Laat iets weten! Succes |
|
||||
|
||||
Anders kan je ook eens enkel netwerk herstelling doen indien je een hard reset niet ziet zitten
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tips!
heb de reset gedaan, maar ik ben bang dat het Wi-Fi probleem aan de Ziggo (UPC voorheen) routers ligt. Te veel routers op de zelfde frequentie. Mobiel internet lijkt wel beter geworden. |
|
|||
|
|||
Stel je router dan eens o een andere channel normaal staat die op 6 kies bij voorkeur channel 1 of 11
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met het internet | klaas195 | iPhone algemeen | 4 | 04-05-13 22:10 |
Problemen met 3g internet Iphone 4s | veekemans | iPhone algemeen | 1 | 29-01-12 15:39 |
Problemen met internet ( Iphone 3g 4.2.1) HELP AUB | sof2008 | Wi-Fi | 1 | 26-11-11 15:14 |
problemen met internet en mail | natas3101 | iPhone algemeen | 5 | 05-06-11 14:13 |
Problemen met internet | yvesdeclercq | Orange | 6 | 01-09-10 00:05 |
|
|