foto`s via verkenner bekijken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn foto`s wil bekijken via Windows verkenner dan staan er meer als 10 mappen waarin mijn foto`s opgeslagen zijn, dit is erg irritant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto`s via verkenner bekijken
Als ik mijn foto`s wil bekijken via Windows verkenner dan staan er meer als 10 mappen waarin mijn foto`s opgeslagen zijn, dit is erg irritant omdat je al deze mappen moet doorzoeken om een bepaalde foto te vinden.
is er een mogelijkheid om alle foto`s in 1 map te zetten zodat ik snel een bepaalde foto kan vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet mogelijk. iOS maakt die directories zelf aan, te beginnen met ../DCIM/100Apple/ Trouwens, Windows heeft ook geen schrijfrechten in die directory structuur.
|
|
|||
|
|||
maar hoe komen al die mappen dan tot stand, als je op je telefoon kijkt zie je maar een paar mappen zoals de filmrol ed.
en er zit totaal geen logica in. |
|
|||
|
|||
Er zit wel een logica in maar die kan jij niet zien met de Windows Verkenner.
En als gebruiker heb je (zonder jailbreak) geen toegang tot het Unix bestandssysteem. Dus, om een lang verhaal kort te maken de "mappen" die jij op de iPhone ziet komen niet direct overeen met de onderliggende geïndexeerde directories op de iPhone. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Inderdaad niet te omzeilen.
Ik was het ook zat om steeds alle folders na te lopen om te kijken of er nog wat in zat. Aangezien ik adobe bridge op m'n pc had staan keek ik daar even mee. Die laat in de downloader wel alle fotos in een overzicht zien. En daarmee kan ik ze ook zo allemaal selecteren om te moven naar m'n pc. Misschien dat dat een optie is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel meer dan ../DCIM/100APPLE/ en ../DCIM/101APPLE/ zie ik toch niet in de Windows Verkenner. Ook niet met Folder Options -> Show hidden files = ON. Dus, de directories van gesynchroniseerde plaatjes, Fotostream, enz.. zie ik niet. |
|
|||
|
|||
Heb je icloud fotos aan staan? Dan veranderd er eea. De folders zien is volgens mij pre-icloud fotos
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de iCloud Fotobibliotheek niet. Alleen iCloud Fotostream. Produceert iCloud Fotobibliotheek dan zoveel mapjes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's kwijt na verplaatsen via Windows verkenner | TineK | Muziek, foto & video | 5 | 16-01-14 14:46 |
kan foto's niet op iphone zetten via verkenner | astradti | iPhone algemeen | 2 | 01-08-13 11:55 |
App om foto's te bekijken | Henrikop | iPad algemeen | 1 | 22-07-10 16:34 |
cameraroll bekijken in windows verkenner | Solari | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 00:15 |
Foto: Foto's bekijken op je mobileMe | Lancia | Muziek, foto & video | 0 | 06-01-09 23:30 |
|
|