flitser ( zaklamp ) en camera op achterkant werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zaklamp gaat niet aan, tevens werkt mijn camera op de kant van de flitser niet meer. Ik veeg aan de onderkant scherm omhoog voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
flitser ( zaklamp ) en camera op achterkant werkt niet
Mijn zaklamp gaat niet aan, tevens werkt mijn camera op de kant van de flitser niet meer. Ik veeg aan de onderkant scherm omhoog voor menu zaklamp, door daar op zaklamp te drukken het lijkt net of die het in de software uitgeschakelt heeft. harde reset dmv telefoon aan/uit via het knopje boven op werkt ook niet. Het lijkt mij puur een software probleem omdat camera en led lamp wel erg toevallig is. wie ow wie heeft het verlossende antwoord.
mvg, Aernest |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens kijken wat je allemaal in Beperkingen hebt ingesteld.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie, ik zit in beperkingen te zoeken kun je ook zeggen waar ik moet kijken ik kan niks vinden. Of zijn er nog andere plekken waar ik kan zoeken?
mvg, Aernest |
|
||||
|
||||
Staat de schakelaar bij Camera in beperking op groen of uit?
|
|||
|
|||
groen
staat groen, ben er nog niet uit pffff...
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 waarvan het ledlampje / flitser soms niet werkt? | bartje1001 | iPhone algemeen | 1 | 13-06-13 21:40 |
Foto: Geen flitser bij draaien camera | Eel | Muziek, foto & video | 5 | 18-02-12 23:18 |
Flitser continu aan, camera app start niet op. | Buffalo | iPhone Apps | 1 | 06-08-11 17:10 |
Foto: Flitser te snel of camera te traag | Gidi | Muziek, foto & video | 1 | 10-06-11 00:27 |
Flitser iPhone 4 werkt niet | bjaslagter | iPhone algemeen | 4 | 30-09-10 19:06 |
|
|