Van ios 9 beta naar 8.4 naar 8.4.1? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb enkele weken geleden ios 9 public beta 1 geinstalleerd, werkte op zich goed, maar erg traag. Daarom herstel gedaan naar 8.4 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van ios 9 beta naar 8.4 naar 8.4.1?
Hoi,
Ik heb enkele weken geleden ios 9 public beta 1 geinstalleerd, werkte op zich goed, maar erg traag. Daarom herstel gedaan naar 8.4 en volledige 8.4 backup teruggezet volgens de verschillende handleidingen op internet. Daarna ios 9 beta profiel verwijderd (zat in backup). Maar....hij blijft bij software update zoeken naar ios 9 beta updates. Ik wil nu graag updaten naar 8.4.1, alleen krijg ik continu ios 9 beta 2 te zien.... Opnieuw opstarten etc helpt niet. Wie o wie heeft enig idee hoe dit te verhelpen?? Thanx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet eens wat vaker met iTunes updaten ipv. OTA. Jouw iPhone zal zijn dankbaarheid dan wel tonen.
|
|
|||
|
|||
Zal dat eens doen dank voor de tip
|
|
|||
|
|||
Timosha, ik vind iTunes erg slecht werken op Windows. Loopt vaak vast.
Met mijn iPad heb ik vaak dat hij de verbinding met de computer verliest (bij het overzetten van foto's bijvoorbeeld). Daarna gaat hij weer opnieuw proberen te verbinden, wat ook wel lukt maar weer tijd kost. Enig idee waarom? |
|
|||
|
|||
Ja, een verbinding tussen iTunes en een iDevice is een echte netwerkverbinding (TCP over USB). Op een Windows computer gaan al die virusscanners, firewalls, defenders, enz... zich met die netwerkverbinding bemoeien. Die bemoeizucht kan time-outs veroorzaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Publieke Beta 8.3 updaten naar IOS 8.3? | vuurvreter | iPhone algemeen | 8 | 09-04-15 19:04 |
iOS 7 beta update naar iOS 7 iPhone | DJ Deve | iPhone algemeen | 0 | 03-10-13 01:02 |
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 | Bierkers | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 02-09-13 22:33 |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
|
|