Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Iphone 6 is in mijn optie's van agenda's de standaardagenda optie niet meer zichtbaar. Hierdoor kan ik de standaard agenda niet wijzigen wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen
Bij mijn Iphone 6 is in mijn optie's van agenda's de standaardagenda optie niet meer zichtbaar.
Hierdoor kan ik de standaard agenda niet wijzigen wat ik graag zou doen. Hebben hier in huis meerdere Iphone's met dezelfde versies die deze optie wel gewoon tonen. Heb de telefoon meermaals opnieuw gestart en ook agenda uit en aan gezet via Icloud. Behalve wachten op een eventueele nieuwe update iemand nog een idee voor mij wellicht? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone en ipad agenda's syncen niet meer | idegroot1 | iPhone algemeen | 0 | 02-03-15 22:51 |
Agenda iphone 4s werkt ineens niet meer | zoete appel | iPhone Apps | 1 | 09-11-14 11:12 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? | 4en | Archief | 16 | 21-03-08 18:44 |
standaar en niet standaard applicaties delete | thommieboy | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-03-08 14:30 |
|
|