Voordeligste prepaid kaart voor tijdelijk gebruik. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Aangezien ik binnen enige tijd voor enkele dagen in NL zal verblijven ben ik alvast de opties aan het bekijken om te kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voordeligste prepaid kaart voor tijdelijk gebruik.
Beste leden,
Aangezien ik binnen enige tijd voor enkele dagen in NL zal verblijven ben ik alvast de opties aan het bekijken om te kunnen internetten op de iPhone. Als belg ken ik niets af van de Nederlandse telecommarkt, dus vandaar dat ik even jullie advies wens in te roepen. Liefst iets goedkoop, en eigenlijk is data only goed genoeg. Verder dan wat internetten en bellen via facebook komt het toch niet. En andere optie is gewoon wi-fi nemen ter plekke (CenterParcs) maar dat is prijzig (vind ik), plus ik heb wat schrik dat de ontvangst dan toch niet goed is. Wat denken jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mobile vikings met optie roaming
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben Mobile Viking, dus gewoon een optie roaming bijnemen? Wist niet dat dat ging? Is dat dan ook gewoon 1 maand geldig?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 20:15 ---------- Ergens heb je helemaal gelijk. Anderzijds, voor mij is het ook ontspannend om eens in alle rust door facebook te scrollen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 20:34 ---------- Ik heb het net even bekeken en dat is niet zo interessant. 10 euro voor 150MB en 20 euro voor 350MB. Wi-Fi is onbeperkt en kost 25 euro dacht ik. Dan is dat geen slechte oplossing, want dan kan de vriendin ook meteen online. |
|
|||
|
|||
ik had dat een maand genomen voor spanje, waar ik niet steeds Wi-Fi had
|
|
|||
|
|||
Dan is dat inderdaad prima.
|
|
|||
|
|||
Er zijn wel vergelijk sites die je een beeld kunnen geven. ik heb ooit een keer een AH mobiel kaartje gebruikt (geen idee of dat nog bestaat). Maar daarvoor kon je zo een alberg heijn binnenlopen en kopen. Er zijn wel meer winkels die zoiets hebben .
op "bellen punt com" kan je sim-only prepaid aanbieders met elkaar vergelijken. Wellicht heb je daar wat aan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid Internet kaart voor Frankrijk ipad | supercop1973 | Internet in buitenland (roaming) | 28 | 02-07-14 17:32 |
Nieuwe prepaid kaart | hapin | Proximus | 28 | 27-12-11 13:55 |
iPhone 1e gen.: prepaid sim kaart | ligth011 | Unlock | 10 | 20-08-09 20:10 |
Prepaid kaart in iphone | Tactixz | iPhone algemeen | 4 | 04-03-09 15:23 |
|
|