Ik heb iOS in het Engels, maar ik wil toch kilometer en niet miles discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik heb net een nieuwe iPhone gekregen (de oude was nodig aan vervanging toe) en heb nu voor het eerst de app "Zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb iOS in het Engels, maar ik wil toch kilometer en niet miles
Hallo allen,
ik heb net een nieuwe iPhone gekregen (de oude was nodig aan vervanging toe) en heb nu voor het eerst de app "Zoek mijn vrienden" aangekeken. Daar is me opgevallen, dat afstanden in Miles staan. Mijn telefoon is Engels, maar ik zou toch graag kilometers willen zien. Is dat mogelijk? Dank je wel! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
of alles X 1.8...+/-
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat je dat zelf kan uitrekenen, wat dus géén antwoord was op uw vraag ^^
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. | roxy166 | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 18:07 |
Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan | jaspermaaijen | iPhone algemeen | 7 | 17-09-12 11:36 |
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt | sanne053 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 02-07-10 15:57 |
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet | biggy25 | Jailbreak | 73 | 15-08-09 20:33 |
Heb een idee maar kan het niet uitvoeren. | SuperDutch | Archief | 14 | 25-10-08 02:18 |
|
|