Filmpjes niet afspelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een vraagje. Ik heb een iPhone 6. Ik heb contact met iemand en die gene heeft een samsung. Als hij mij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes niet afspelen.
Hallo!
Ik heb een vraagje. Ik heb een iPhone 6. Ik heb contact met iemand en die gene heeft een samsung. Als hij mij een filmpje via whatsapp of snapchat verstuurt, dan krijg ik zwart of wit beeld. Ik snap niet hoe dit kan, ik kan de video dus niet afspelen.. Iemand die hier misschien een oplossing voor heeft? Een reactie zou heel fijn zijn, alvast erg bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertraagd afspelen filmpjes | Hillytalsma | iPhone algemeen | 0 | 15-12-14 11:05 |
filmpjes afspelen | admajama | iPhone algemeen | 2 | 09-07-13 11:35 |
Video: Kan geen filmpjes afspelen | Ridleybiker | Muziek, foto & video | 8 | 30-03-12 11:26 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
Probleem met afspelen van filmpjes | Goerez | iPhone algemeen | 3 | 16-02-10 11:42 |
|
|