Iphone 6 Plus vs Iphone 6 S plus batterij ervaring? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of de batterij van de nieuwste iPhone beter is dan haar oudere broer? Ik ben enorm content van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 6 Plus vs Iphone 6 S plus batterij ervaring?
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of de batterij van de nieuwste iPhone beter is dan haar oudere broer? Ik ben enorm content van de batterij duur van mijn iPhone 6 plus maar ga mij volgende week waarschijnlijk de S aanschaffen maar wou eens jullie ervaring horen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De capaciteit van de accu's zijn een klein beetje verschillend maar dat heeft niets met "beter" of "slechter" te maken: iPhone 6 = 1.810 mAh @ 3.82 V iPhone 6s = 1.715 mAh @ 3.80 V iPhone 6 Plus = 2.915 mAh @ 3.82 V iPhone 6s Plus = 2.750 mAh @ 3.80 V |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Een dagje op 4G verbruikt meer energie dan een dagje op 3G/2G. 3G/2G gebruikt dan weer meer energie dan Wi-Fi. Wi-Fi 802.11ac gebruikt dan weer meer energie dan 802.11n. Ga zo maar door. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Afgezien van een paar crapapps zoals Wappie en Feesboek is de bandbreedte de grootste energieverbruiker. Hoe meer bandbreedte hoe meer energie (cfr. massa-energierelatie van A. Einstein).
Sommigen willen zoveel mogelijk bandbreedte maar staan dan te bleiten over het energieverbruik. Dat is dus niet erg consequent. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Ik deed een dag of drie met een acculading in de 6s+. Sinds een paar dagen stream ik via de Lightningpoort naar m'n Tv. Dat trekt de accu in drie uur leeg en maakt de iPhone gezellig warm.
|
||||
|
||||
Was er ook geen probleem met de samsung chip die in sommige iPhones zat ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De iPhone 6s Plus/iPhone 6 die hebben zowat de beste baterijduur die er bestaat van alle smartphones, mss de note 4 ofzo evengoed is daar kan ik niks over zeggen maar de meeste andere toestellen kunnen niet tippen aan de iPhone 6s plus qua batterijduur, zeker op Wi-Fi niet. Ik ben het zo gewoon dat ik voor het slapen ga in de stekker dop en als ik opsta met een volle lading kan beginnen en meestal kom ik wel toe.
En ben ik echt een hele dag weg waarvan ik weet kga die veel gebruiken en ga geen oplaadpunten hebben of tijd voor hebben dan neem ik mijn externe batterij mee waarbij ik de plus ong 2 keer kan opladen. Als ik hier en elders lees van ik doe 3 dagen mee? Dan ben je echt wel een light gebruiker want bij mij lukt dat nooit . |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu aan 8u gebruik en 52u standby. "Hé siri" ligt wel uit en mails komen niet vanzelf binnen. Nu heb ik nog 4% over. Ik heb geen idee of dat dit normale waarden zijn voor een 6s plus. Oja… ik heb de samsung-chip😡
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scooter; 27-12-15 om 13:02. |
|
|||
|
|||
Ge kunt dan nog altijd Friendly+ for Facebook gebruiken. Dat appje gedraagt zich iets beschaafder. Moeder de vrouw gebruikt dat ondertussen ook.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe batterij iPad 3 - Ervaring | jap74 | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 13-10-13 11:14 |
Ervaring/behoefte aan iphone case + batterij | Multus | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-09-12 12:48 |
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! | elisa9180 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-10 23:29 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
SEIDIO Externe batterij? iemand ervaring hier mee? | GEEK | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 13-02-09 15:57 |
|
|