iPhone contacten naar iCloud synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb (natuurlijk) contacten staan in mijn iPhone. Nu heb ik een iCloud account aangemaakt. Maar de contacten in mijn iPhone komen niet in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone contacten naar iCloud synchroniseren
Ik heb (natuurlijk) contacten staan in mijn iPhone. Nu heb ik een iCloud account aangemaakt. Maar de contacten in mijn iPhone komen niet in mijn iCloud account te voorschijn. Ik heb de contactenschuif bij instellingen van iCloud aan staan. Heb de schuif ook al eens uitgezet en weer ingeschakeld. Wat moet ik nog meer doen om de contacten in mijn iPhone in iCloud zichtbaar te krijgen?
In de iPhone is ook een mogelijkheid om contacten die op de SIM-kaart staan door te sturen naar iCloud. Dit werkt wel goed ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet even de functie 'importeer contacten van simkaart' gebruiken. Dan kan het daarna wel.
|
|
|||
|
|||
Zoals ik in mijn laatste regel heb beschreven heb ik de functie 'importeer contacten van simkaart' al gedaan. De SIM contacten worden dan wel overgenomen naar iCloud maar de rest niet.
|
|
||||
|
||||
Ow! Nu lees ik hem pas goed. Sorry. Dan kan ik je helaas niet helpen...
|
|
||||
|
||||
Er bestaan apps waarmee je contacten kan copieren tussen verschillende accounts. Eentje heet contactmover maar is wel betalend.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphones synchroniseren contacten niet met icloud | Aeron | iCloud | 6 | 31-08-14 17:51 |
Icloud contacten synchroniseren niet met Iphone | xxxxxtessa | iCloud | 1 | 20-01-14 18:46 |
contacten overzetten van iCloud naar iCloud | TSch91 | iCloud | 1 | 04-01-14 20:05 |
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud | Hanna67 | iCloud | 15 | 06-12-13 22:27 |
iphone contacten synchroniseren naar icloud | gipiler | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 17:50 |
|
|