iPhone 6+ laadt niet op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Sinds een kleine 2 weken werkt het opladen van mijn iPhone 6 Plus niet meer zoals het moet. Het lijkt er op dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6+ laadt niet op
Beste allen,
Sinds een kleine 2 weken werkt het opladen van mijn iPhone 6 Plus niet meer zoals het moet. Het lijkt er op dat de iPhone oplaadt wanneer hij er zin in heeft. Wanneer ik de (originele) kabel in mijn iPhone stop en de (originele) adapter in het stopcontact, zie ik dat mijn iPhone contact maakt met het lichtnet. De batterij kleurt groen, mijn iPhone trilt en ik zie het bliksemtekentje naast mijn batterij. Echter op sommige momenten laadt hij ook daadwerkelijk op, maar op sommige momenten helemaal niet. Nu ben ik al eens bij een AMac store geweest en die raadden mij aan de iPhone te herstellen. Zo gezegd zo gedaan, maar het probleem blijft bestaan. Zou dit een probleem kunnen zijn van de software? Of is dit een gevalletje garantiewerk en de telefoon op laten sturen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien en wat minder slimme vraag, maar heb je al gekeken of er vuil in zit?
Als je even met een een paperclip of iets in die richting het vuil er probeert uit te halen dan wil dat ook wel eens wat problemen verhelpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lekker handig met metaal je oplaadpunt schoonmaken, vooral doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S laadt niet op en pc herkent hem niet meer | kristynaahh | iPhone algemeen | 1 | 15-02-13 08:14 |
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. | rajapershad | iTunes | 12 | 20-12-11 19:37 |
iphone 3gs laadt niet meer op aan imac: 'opladen niet ondersteund door dit accessoire | mputman | iPhone algemeen | 6 | 28-09-11 18:48 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
|
|