IOS9 - Raspberry Tethering over usb/bluetooth? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er iphone gebruikers hier die ervaring hebben met het gebruiken van de iphone icm een raspberry PI (of een andere linux machine)? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS9 - Raspberry Tethering over usb/bluetooth?
Zijn er iphone gebruikers hier die ervaring hebben met het gebruiken van de iphone icm een raspberry PI (of een andere linux machine)? Ik heb IOS9 erop staan, en diverse tutorials afgelopen.. maar zonder veel succes. Zijn er gebruikers waarbij het wel lukt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel met gebruik?? Ik heb drie Pi's draaien die ik allemaal kan benaderen via de Iphone en Ipad.
|
|
|||
|
|||
Wat ik bedoel is dat je de PI verbinding met internet laat maken via de iphone (tethering)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB tethering voor de iPod Touch 4 | Tjagerben | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-08-11 11:12 |
Tethering en stoppen met stroom laden via USB | Gazpacho | iPhone algemeen | 0 | 28-09-10 18:41 |
USB tethering uitzetten, maar geen instellingen | iDMi | iPhone algemeen | 0 | 17-08-10 11:59 |
Probleem tethering via bluetooth, niet met usb. | jackybe67 | iPhone algemeen | 0 | 13-10-09 01:43 |
Wi-Fi als input USB kabel voor tethering | oetje | Wi-Fi | 4 | 05-07-09 17:56 |
|
|