Kan locatievoorzieningen niet uitzetten op iPhone 4s (iOS 9.2.1) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het lukt me niet meer om de locatievoorzieningen op mijn iPhone 4S uit te zetten. Ik heb de instellingen onder 'beperkingen' bekeken, maar die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan locatievoorzieningen niet uitzetten op iPhone 4s (iOS 9.2.1)
Hallo,
Het lukt me niet meer om de locatievoorzieningen op mijn iPhone 4S uit te zetten. Ik heb de instellingen onder 'beperkingen' bekeken, maar die staat op 'wijzigingen toestaan'. Toch lukt het niet om de locatievoorzieningen uit te zetten. Wat zie ik over het hoofd? Heeft het wellicht te maken met iOS 9.2.1? (ik heb onlangs de update gedaan). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Krijg je een boodschap ?
Instellingen > privacy > locatievoorzieningen |
Labels |
ios 9.2.1, iphone 4s, locatievoorzieningen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS doet het niet - Kan locatievoorzieningen niet wijzigen | Mistadabolina | iPhone algemeen | 0 | 20-09-13 14:15 |
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten | stevenbeersmans | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 10:55 |
locatievoorzieningen in ios 6 werkt niet meer | bertoes | Archief | 1 | 14-10-12 17:42 |
kan 3G uitzetten niet meer vinden op Iphone 4S | DducKyy | iPhone algemeen | 12 | 30-10-11 14:45 |
Kan iPhone niet uitzetten... | t!mmy | iPhone algemeen | 17 | 22-12-08 20:46 |
|
|