//

iPhone 6s scherm valt uit een dag na blootstelling aan water

iPhone 6s scherm valt uit een dag na blootstelling aan water discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond mijn iPhone 6s in de toiletpot laten vallen. De pot was ondiep en de onderkant (waar de aansluitingen zitten) kwam voor zover ik kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-02-16, 20:04
thomas999 thomas999 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 6
Standaard iPhone 6s scherm valt uit een dag na blootstelling aan water

Gisteravond mijn iPhone 6s in de toiletpot laten vallen. De pot was ondiep en de onderkant (waar de aansluitingen zitten) kwam voor zover ik kon waarnemen niet in aanraking met water. De telefoon heeft denk ik 2 á 3 seconde in het water gelegen.


Nu dacht ik veels te nonchalant zal wel niks aan de hand zijn. Telefoon uit het hoesje gehaald, ff helemaal droog gemaakt (was niet erg nat) en terug in mn zak gedaan. Alles deed het gewoon nog. Was het alweer snel vergeten. Vannacht gewoon opgeladen. Vandaag de hele dag gewoon de telefoon gebruikt, muziek luisteren, bellen alles deed het. Tot een uur geleden: ik was een bericht aan het typen en het scherm viel opeens uit, de muziek ging gewoon door en ik hij trilde gewoon door (binnenkomende berichten). Ik probeerde een hard reset maar niks. Opladen en aansluiting op pc geeft geen reactie.

Betekent dit kortsluiting en een defect LCD???

Wat kan ik nu het beste doen? Ik ben me ervan bewust dat ik de telefoon direct na blootstelling aan water had moeten uitzetten, simkaart eruit, telefoon in een bak rijst leggen en zo lang mogelijk niet aanraken enz enz.. Helaas.... ben ik niet zo snugger.

Heeft het nog zin om zoiets als "reviveaphone" te proberen? Heb ik andere opties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-02-16, 20:13
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Misschien ultrasoon laten reinigen?
  #3  
Oud 29-02-16, 21:38
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Ik heb toevallig deze ochtend gelezen dat kattenbak korrels veel beter is dan rijst
Zo weet je het voor de volgende keer.
Mss kan je het zelf nu nog proberen
  #4  
Oud 29-02-16, 22:55
thomas999 thomas999 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 6
Standaard

Thanks! Ik heb helaas geen kat dus dat wordt lastig op dit moment.
Maar dit soort grapjes overkomen mij vaker dus ik zal de tip zeker onthouden.


Ja ik denk dat ik de iPhone dan idd toch maar moet opsturen naar een winkel voor een onderzoek en (ultra sone) reiniging oid.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S - Scherm valt uit, telefoon is AAN? Supje iPhone algemeen 3 26-08-15 09:54
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
iPhone 5 scherm valt uit, iPhone staat nog wel aan. nidanida iPhone algemeen 2 18-03-13 09:13
Scherm valt spontaan uit Iphone 4. Telefoon zelf blijft aan R03l4nd iPhone algemeen 2 03-10-11 20:21
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm magyco Archief 4 28-01-09 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.