iPhone ontgrendel en sluimer probleem tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem. Als in de morgen de iPhone wekker afgaat en ik de iPhone wil sluimeren of ontgrendelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone ontgrendel en sluimer probleem tijdens opladen
Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem.
Als in de morgen de iPhone wekker afgaat en ik de iPhone wil sluimeren of ontgrendelen dan gaat dit niet lukken. Als ik de oplader uit de iPhone haal dan kan ik wel sluimeren of ontgrendelen. Geen idee wat er nu fout gaat, iemand de gouden tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is je connector schoon?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het een kabel die door Apple gecertifieerd is? M.a.w. is het een originele laadkabel van Apple? Want anders durft de iPhone nogal eens wispelturig te doen.
|
|
|||
|
|||
Kabel is origineel en oplader ook. Probleem is echter opgelost, ik bleek een oude iPhone 3 stekker te hebben gebruikt, nu een nieuwe gepakt en het werkt weer.
|
|
||||
|
||||
heb je die steker omgeruild bij de vorige inwissel actie van Apple?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5s loei warm tijdens opladen | tonyalp1981 | iPhone algemeen | 7 | 10-02-14 14:30 |
iPhone 4s onhandelbaar tijdens opladen | ludo16 | iPhone algemeen | 6 | 25-02-13 17:41 |
iPhone 4s trilt tijdens opladen in auto | pspanter | iPhone algemeen | 5 | 19-12-12 22:40 |
Iphone werkt niet tijdens opladen - HELP | noli | iPhone algemeen | 2 | 22-04-11 13:16 |
iphone 4g start alleen op tijdens opladen | patan | iPhone algemeen | 0 | 20-03-11 18:01 |
|
|