Nieuwe iPhone 6 met foutcode 54 bij sync. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe iphone 6 die direct tijdens het synchroniseren een foutcode 54 geeft. Ik zie mijn gedownloaden beltonen wel bij ringtoon documenten, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPhone 6 met foutcode 54 bij sync.
Ik heb een nieuwe iphone 6 die direct tijdens het synchroniseren een foutcode 54 geeft. Ik zie mijn gedownloaden beltonen wel bij ringtoon documenten, maar niet bij tonen staan. Kan dit een instelling zijn? Hij sync niets , ik zie ook geen foto's,
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben je zeker dat je iTunes 12.3.3 gebruikt?
|
|
|||
|
|||
versie 12.3.3.17
Volgens het configuratiescherm heb ik 12.3.3.17. Ook geprobeerd te syncen tijdens tijdelijk uitschakeln van mn firewall.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt!
Timosha,
Ik vind het echt teveel gedoe en stap wel weer over naar Samsung!(ben ik ook niet meer gebonden aan het beperkte aanbod in de store) Als je hier tegen aanloopt begrijp ik niet dat Iphone zo populair is. Mijn zoon krijgt hem en jij bedankt! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone sync met nieuwe pc | Thibault96 | iTunes | 2 | 12-10-11 21:20 |
sync met nieuwe computer | herehanx | iTunes | 10 | 01-12-10 13:47 |
sync met nieuwe itunes/computer | Iphoner88 | iTunes | 15 | 21-06-10 22:56 |
bij update 2.1 krijg ik foutcode 1604 | AnneMarie | iPhone algemeen | 0 | 16-09-08 02:50 |
|
|