Mijn iPhone 4S geeft een geluid dat veel lijkt op het legen van een emmer met water. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een update van Weerplaza op mijn iPhone 4S geeft mijn mobiel een geluid dat veel lijkt op het legen van een emmer water. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4S geeft een geluid dat veel lijkt op het legen van een emmer met water.
Sinds een update van Weerplaza op mijn iPhone 4S geeft mijn mobiel een geluid dat veel lijkt op het legen van een emmer water. Wat kan hier hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik eventueel als oplossing doen
Laatst gewijzigd door CvTiPhone; 16-04-16 om 21:58. Reden: typo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even de notifications van weerplaza uitzetten. De plons betekend een melding van aanstaande regen in je omgeving. Erg irritant. dat zeker.
|
|
|||
|
|||
Haha die is leuk, dat
Ligt idd aan je weer app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoi ik ben een ap kwijt nu is mijn vraag het is een ap voor op je pasbook met deze ap | anske12345 | iPhone algemeen | 4 | 09-07-15 11:38 |
Ik wil niet dat mijn iphone de afzender van een sms toont | Beverke | iPhone algemeen | 4 | 13-02-13 13:07 |
ik zoek een kleine speaker met veel geluid | idevice | iPhone algemeen | 3 | 03-01-12 15:22 |
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje | Bente | iTunes | 1 | 31-03-10 01:55 |
|
|