Camera neemt geen geluid meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 5s en mijn camera neemt geen geluid meer op als ik een filmpje maak. Als ik snapchat gebruik en via snapchat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera neemt geen geluid meer op
Ik heb een iphone 5s en mijn camera neemt geen geluid meer op als ik een filmpje maak.
Als ik snapchat gebruik en via snapchat een filmpje maakt hoor ik nog wel geluid. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb ios 9.2.1 en heb een update voor 9.3.1 staan maar hoorde dat dit geen goede update is. Kan het ook hier aan liggen? Laatst gewijzigd door xxnikki; 23-04-16 om 13:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hoeft de update niet te doen maar ik heb geen problemen met 9.3.1
Kan je handfree bellen ? Probeer eens met je toestel eerst uit en aan te zetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij het opnemen camera | jongemann | iPhone algemeen | 8 | 13-11-14 21:12 |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid bij IGO SAFETY camera | jwbreman | iPad algemeen | 0 | 13-09-11 10:19 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
installer neemt geen sources meer op. | badboy | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-02-09 23:21 |
|
|