Mijn iPhone heeft netwerkproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag allemaal Vandaag begon mijn iPhone 5s plots raar te reageren. Ik kan perfect browsen en surfen op Safari, maar netwerk-gerelateerde apps zoals Facebook, Instagram ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone heeft netwerkproblemen
Goedendag allemaal
Vandaag begon mijn iPhone 5s plots raar te reageren. Ik kan perfect browsen en surfen op Safari, maar netwerk-gerelateerde apps zoals Facebook, Instagram en Snapchat werken niet meer (Geen verbinding). Nochtans staat mijn Wi-Fi aan. Het werkt niet met zowel Wi-Fi als 3G. Ook kan ik niets meer downloaden uit iTunes of de Appstore. Heb hetzelfde geprobeerd met mijn iPad, hier werkt alles perfect. Mijn iPhone is niet gejailbreakt. Wel heb ik een ROM gebruikt. (nds4ios) Ik heb al een 'Reset Netwerkinstellingen' gedaan, dit hielp niet. Weet iemand een oplossing? Met vriendelijke groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de hulp allemaal, maar ik heb een oplossing. Mijn datum was gewoon fout.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. | Marina1 | iPad algemeen | 7 | 07-08-16 22:42 |
Netwerkproblemen iPhone 5 | jappiemel | iPhone algemeen | 2 | 18-01-14 18:54 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 5 netwerkproblemen | antoon100 | iPhone algemeen | 13 | 27-04-13 12:40 |
mijn zoontje heeft mijn iphone 5 in het water gegooid | valencio | iPhone algemeen | 5 | 11-01-13 21:14 |
|
|