iPhone 6s is overleden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Ik heb een vraagje. Mijn iphone 6s heeft Lowlands helaas niet overleefd. Nadat er eerst iemand op gaan staan is, heeft hij daarna ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s is overleden
Goedenavond!
Ik heb een vraagje. Mijn iphone 6s heeft Lowlands helaas niet overleefd. Nadat er eerst iemand op gaan staan is, heeft hij daarna ook nog waterschade opgelopen.. Wat kan ik nu doen? Ik heb verschillende mensen gehoord over 'out of warranty replacement' bij Apple. Dat je voor €300 je telefoon kan inleveren voor een refurb. Of is dit totale onzin? Zo ja, zijn er nog andere opties voor mij? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uw vervangende iPhone is nieuw of vergelijkbaar met nieuw. Als uw oorspronkelijke iPhone is beschadigd als gevolg van een ongeluk of verkeerd gebruik, is service mogelijk niet beschikbaar.
|
|||
|
|||
kijk je huis tuin polis eens na of dit niet onder verzekering valt.
Let er wel op dat niet iedere verzekering alles dekt, ik heb onlangs mijn inboedelverzekering opgetild naar een all risk verzekering met een eigen risico van 150 euro |
|
|||
|
|||
Dus denken jullie dat als ik mijn door water beschadigde iphone 6s opstuur of langs breng bij de applestore, ik voor die €321 een refurb iphone 6s meekrijg? Dan is het probleem namelijk opgelost. Vind bijna €600 voor een nieuwe namelijk wel weer erg veel geld.
Bedankt voor de hup tot nu toe! |
|
|||
|
|||
Volgens mij word hier boven gezegd dat je juist niet heel veel kans hebt dat dat lukt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G overleden? | Dreissen | iPhone algemeen | 9 | 21-08-11 22:28 |
Help!!!! Iphone overleden | sammie82 | iPhone algemeen | 4 | 06-07-10 20:50 |
iPhone 3Gs overleden..? | S¡mon | iPhone algemeen | 21 | 12-09-09 17:03 |
HELP! Iphone is overleden | Marccus | Archief | 0 | 23-12-07 00:03 |
Iphone overleden | erwin78 | Unlock [archief] | 5 | 02-12-07 23:15 |
|
|