iPhone 7 in Nederland bestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou 09:01 uur werd 09:15. iPhones besteld, levertijd 2-3 weken, zonder datumvermelding. Dat begint niet goed......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 in Nederland bestellen
Nou 09:01 uur werd 09:15.
iPhones besteld, levertijd 2-3 weken, zonder datumvermelding. Dat begint niet goed... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
same here, ik wacht nog op de bevestiging dat mijn betaling verwerkt is...
Welke heb je besteld? |
|
|||
|
|||
Bij mij werd aangegeven 23-30 september levering (gitzwart)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Probeer ook te bestellen met afhalen maar ik wil hem contant betalen.. hebben ze dit afgeschaft kom niet verder zonder eerst online te betalen
|
|
|||
|
|||
Online kan je alleen bestellen als je direct afrekent. Anders moet je fysiek naar de Apple Store, daar kan je wel reserveren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
256GB hahaha ik ga nu zo van 16GB naar 128GB dat vind ik al extreem veel voor een telefoon maar 256GB naja altijd baas boven baas zullen we maar zeggen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2016 om 09:51 ---------- Is bij jullie al wel jullie betaling geaccepteerd? |
|
|||
|
|||
Dat was anders vorig jaar en het jaar ervoor niet zo! Dan kon je betalen bij afhaling. In B heb je zelfs de keuze niet om af te halen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om 9:02 zat ik meteen in de Apple Store via de iPhone App. Meteen op dat moment had ik geen enkel mogelijkheid om één van de 2 nieuwe zwarte iPhone's te reserveren en op te halen in de winkel in Nederland of Duitsland. Bij alle andere modellen kon dit wel.
Super lastig.. |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de prijzen van de oudere modellen al zijn aangepast of aangepast gaan worden?
|
|
|||
|
|||
net de iphone 7 plus besteld.
weer 1000 euro lichter haha
|
|||
|
|||
Raar dat je gelijk moet betalen als je 'm online wilt reserveren en vervolgens wilt ophalen bij een Apple store, dus contant afrekenen is onmogelijk!
|
|
|||
|
|||
nee ik laat hem opsturen.
ophalen dan moet je in de winkel betalen |
|
|||
|
|||
Ik wil ook ophalen ik zie 3 keuze om te betalen ideal, cc of bankoverschrijving. Dus betalen bij afhalen is niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
7
bij de mediamarkt website kun je nun nog steeds zelfs gitzwarte bestellen die op 16-9 geleverd worden
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR | RobinL | Archief | 692 | 01-02-08 00:24 |
|
|