iPhone 7 in Nederland bestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hptje Kan iemand mij vertellen met welke koeriersdienst Apple samenwerkt in Nederland? Tot nu toe was het bij mij bijna altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord!
Ik dacht ergens tijdens de bestelprocedure van de 7 plus gelezen te hebben dat de levering plaats zou vinden van maandag tot en met vrijdag. De levering staat nu nog op vrijdag en dan ben ik niet thuis. Ik hoop dat er ook op zaterdag geleverd wordt, scheelt weer 2 dagen wachten tot maandag ;-) Ik ga even opzoeken of zij in het weekend bezorgen! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2016 om 19:29 ---------- zoals ik nu zie levert DHL ook op zaterdag in mijn postcodegebied. dat zou mooi zijn! Ik hoop dus op DHL |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen e-mailbericht voor bezorgafspraak van T-mobile.. T__T
|
|
|||
|
|||
Ik ving vanmiddag in de T-Mobile shop (in Eindhoven) van een medewerker op dat T-Mobile 6000 iPhone 7's was toegezegd in eerste instantie maar dat ze er maar 1200 geleverd krijgen.
In die winkel stonden er 110 op de wachtlijst en ze kregen er 7(!) binnen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de iPhone 7 besteld .dit keer besloten voor de 7plus te gaan in roségoud 32 gb via Apple zelf. Betaald via creditcard en binne enkele weken thuis geleverd
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag het track&trace nummer van DHL gekregen via Apple, levering staat (nog steeds) voor morgen gepland. Aftellen dus...
|
|
|||
|
|||
argh gisteren ook een track en tracé gehad voor mijn Apple watch (zou in Eindhoven zijn op dat moment) met een bezorgmoment vandaag. Helaas zit hij nu in Brussel met een bezorgmoment pas op maandag... hoop stiekem dat het een foutje is
|
|
|||
|
|||
Hier nu ook, net wel uit Brussel vertrokken maar estimated delivery naar maandag. Moeilijk te begrijpen hoe een pakketje van Waalwijk naar Etten-Leur via Eindhoven en Brussel moet gaan...
|
|
|||
|
|||
Hier ook opeens een est. Delivery maandag van mijn iPhone 7. Zelfs een sms'je. Toch een slechte zaak aangezien hij vandaag geleverd zou worden.
EDIT: ook op de Apple status pagina staat nu maandag 19 september 😡 |
|
|||
|
|||
Ik heb na het sms'je wel aangegeven dat ik 'm op wil halen op het depot. Wellicht dat ik 'm vandaag kan ophalen daar, ook al is koerier al weg. Ik neem aan dat het pakket gewoon daar aankomt vandaag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn pakketje lag al wel in Amsterdam sinds vanochtend overigens. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Die van mij is nu weer in Eindhoven maar hij staat nog steeds op maandag.... even afwachten!
|
|
|||
|
|||
Mijn leverdatum staat ook op maandag.
Ik heb met DHL gebeld en zij zeiden dat dit fout weergegeven wordt. Ze zouden vandaag worden uitgeleverd. |
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat je gelijk hebt mazdabas!
Edit: lees nu op twitter van dhl dat het inderdaad bij iedereen fout is gegaan en ze er vanuit gaan dat alles toch gewoon vandaag geleverd gaat worden. |
|
|||
|
|||
Voor mij altijd heel erg frustrerend, ik woon bijna tegen het industrieterrein aan waar alle voorraad ligt. Ik zou hem, bij wijze van spreken, in 5 minuten op kunnen halen, maar moet ook altijd lijdzaam toezien hoe eerst met DHL een omweg door het halve land wordt gemaakt!
|
|
|||
|
|||
Net maar weer gebeld. Ik kon kiezen tussen een aflevering vanavond tussen 18:00-21:00 of afhalen op het depot. Ga voor het laatste en heb net via track&trace gezien dat het pakketje klaar ligt in Eindhoven (terwijl verschillende medewerkers me toch echt konden vertellen dat hij in Roosendaal ligt)...
|
|
|||
|
|||
Die van mij is 10 min geleden binnen gekomen bij mij.
|
|
|||
|
|||
Die van mij is vanochtend veranderd in 'verzending voorbereiden', ben benieuwd wanneer die binnenkomt
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg vanochtend een sms dat de levring maandag zou zijn. Gebeld met DHL en dit bleek een foutje te zijn. Zou toch vandaag komen!
Hij is net bezorgd!! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR | RobinL | Archief | 692 | 01-02-08 00:24 |
|
|