iPhone 7 in Nederland bestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Puur uit interesse, weetiemand dat. Waarom is het als je in de Apple store kijkt en je gaat naar het bestellen van een 7,. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Puur uit interesse, weetiemand dat.
Waarom is het als je in de Apple store kijkt en je gaat naar het bestellen van een 7,. Als je hem wil ophalen, kan dat dezelfde dag nog in bijvoorbeeld Amsterdam. maar als je hem wil laten opsturen, dan is de levertje 2-3 weken. Dat is toch vreemd? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weten doe ik het niet, een vermoeden heb ik wel.
Een klant in de winkel gaat voor een klant op afstand. De winkel heeft een concrete, maar beperkte voorraad van een momenteel 'Hot item'. De klant die online bestelt voor levering aan huis, krijgt geleverd uit een ander centraal voorraadbestand (of direct vanaf de productielijn). Binnenlopers worden bediend uit de winkelvoorraad. Waar heb je als bedrijf anders een duur winkelpand met personeel voor nodig? Niet om dozen te schuiven. Ik ben ook zo'n typische Nederlandse consument: ik wil het allemaal en ik wil het nu! Moest toch 2,5 week geduld hebben... Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 04-10-16 om 10:43. |
|
|||
|
|||
gisteren geleverd
besteld 9 sept iPhone 7 128GB jetblack |
|
|||
|
|||
Hij staat op verzonden, verwacht 13 oktober. Gelukkig sneller dan eerst aangegeven (17-28 okt)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook mijn 7plus besteld via apple store en eergisteren aangekregen na drie weken wachten.. moet men profiel nog aanpassen maar hoe...???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn iphone 7 plus 128Gb jet black, besteld op 9 september 9.20 staat nog steeds op 17-23 oktober
|
|
|||
|
|||
Vandaag zou er een levering iPhones zijn, maar ik kreeg het volgende bericht van iCentre:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het vreemd vinden dat een bedrijf als Apple het niet logistiek voor elkaar heeft om op een redelijke termijn te leveren.
|
|
|||
|
|||
Heeft weinig met logistiek te maken. Apple heeft de verwachte vraag flink onderschat en te weinig voorraad besteld. Inmiddels is de productie opgeschroefd, maar de effecten daarvan duren even.
|
|
|||
|
|||
Vanavond binnen gekomen (7+ gitzwart 128gb). Even wennen na een iphone 5, maar wel super mooi!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja werd eerst op verzonden gezet op accountpagina van apple. Dan kan je idd niks meer doen met je bestelling. Daarna was hij onderweg naar land van bestemming en daarna op wordt bezorgd. Ik had via apple mijn pakketnummer van dhl opgevraagd zodat ik hem kon tracken. Blijkt dus dat hij al de hele tijd in NL was en een rondreis heeft gemaakt. Was afgelopen woensdag al in Eindhoven.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen verandering in de status Mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De iphone 7 zwart / 32GB besteld op 19 september bij iCentre en vandaag geleverd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR | RobinL | Archief | 692 | 01-02-08 00:24 |
|
|