iPhone 7 in Nederland bestellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Goed bezig! Vermoed dat dat dan exemplaren zijn die na eerdere reserveringen niet zijn opgehaald. Reserveren is niet zo moeilijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist een e-mail ontvangen van Typhone dat mijn iPhone (Black 128GB) morgenvroeg geleverd wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist even langs gelopen bij een t-mobile shop, nog niks binnengekomen. De normale iPhone komt mondjesmaat binnen, maar er is hier op de vestiging (omgeving Dordt) nog geen enkele!!!! iPhone 7 plus binnen gekomen vooralsnog!
|
|
|||
|
|||
Hij is vanmiddag geleverd (7, 128GB, Gitzwart). Ik kom van een 6 af, maar wat is de 7 snel zeg!
|
|
|||
|
|||
Ik ben vanmiddag naar Den Haag in de Apple store mijn 7 gaan ophalen 😉.
Nu mijn 6s+ nog verkopen. Het jeukte gewoon te hard om de 7 te gaan halen. |
|
|||
|
|||
Net bericht gehad dat m'n gitzwarte 7 Plus onderweg is!
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 gehad en daarna een android toestel, Oneplus One.
Nu weer terug naar ios. Iphone 7 plus 128 gb besteld bij centralpoint. Verwachtte verzenddatum 12 oktober |
|
|||
|
|||
Iemand die een idee heeft waar een 7 Plus 32gb zwart te krijgen is? Ding is echt nergens te krijgen, zeker niet met abbo...
|
|
|||
|
|||
Nou, ik zit inmiddels gelijk een pompoen op een klapstoel naast de voordeur, maar iPhones ho maar...
De factuur is binnen, het geld is van mijn rekening gesleurd, en ben ook uitgenodigd voor een Private Sessie. Nu de iPhone nog... |
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid
Levering 3 Okt - 7 Okt door Standaardlevering iPhone 7 128GB gitzwart (Besteld 9sept) |
|
|||
|
|||
Ik had mijn iphone 7 bestelt via de apple online shop.
En woensdagmiddag kreeg ik een mail dat de iphone verzonden was. Tegen de avond zag ik enkele tracking scans van UPS met als laatste scan een aankomstscan in zhengzhou in China. Maar sinds die laatste scan woensdag, is er niks meer gebeurt. Zou dit normaal zijn dat er nu al bijna 2 dagen geen vooruitgang meer zit in de iphone en hij nog steeds op dezelfde plaats in China is? UPDATE: Sinds gisteren namiddag zit er terug vaart in. IPhone is nu aangekomen in Korea en staat vermeld om dinsdag 4 oktober afgeleverd te worden. Waarom kiest apple dit jaar weer om de iPhone 7 rechtstreeks te versturen vanuit China naar de klanten? Dit was 2 jaar geleden ook zo met de IPhone 6, terwijl vorig jaar met de IPhone 6S, de bestellingen gewoon vanuit nederland zelf naar de klanten werden verstuurd en dus vele malen sneller bij de klanten waren. Laatst gewijzigd door EddyG; 01-10-16 om 08:18. |
|
|||
|
|||
Yesss, hij's binnen. Zo'n gele kruiwagen met rode opdruk DHL (Duurt Hartstikke Lang).
|
|
|||
|
|||
drie weken levertijd
Ik heb de iphone 7/ 32GB/zwart besteld op 19 september en als het goed is zal op 7 oktober worden geleverd. Kleine 3 weken dus.
|
|
|||
|
|||
Iphone 7 plus 128gb gitzwart besteld op 9 september, levering staat nu nog op 17-28 oktober. Hopelijk al eerder, maar verwacht het niet. Geduld is een schone zaak!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KingSIM bestellen in Belgie/Nederland voor 30 EUR | RobinL | Archief | 692 | 01-02-08 00:24 |
|
|