iPhone herstellen met behoud van het ios discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPhone terug naar de fabrieksinstellingen zetten omdat ik deze ga verkopen. Gaat dit met behoud van de ios versie die ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstellen met behoud van het ios
Ik wil mijn iPhone terug naar de fabrieksinstellingen zetten omdat ik deze ga verkopen. Gaat dit met behoud van de ios versie die ik er nu heb opstaan?
Als ik mij niet vergis is dat ios 9.1. Bedankt alleziens voor het antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je iPhone wordt bijgewerkt naar iOS 10.0.2 als je hem herstelt.
|
|||
|
|||
Je kan op de iPhone zelf gewoon bij instellingen, Algemeen, Stel opnieuw in, Wis alle inhoud en instellingen uitvoeren. Dan blijft hij gewoon op de oude firmware.
Alleen als je hersteld via iTunes op de computer wordt hij ge-update naar 10.02 |
|
|||
|
|||
Mocht het toestel een jailbreak hebben dan gaat dit niet werken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij heeft inderdaad een jailbreak. Waar kan ik die cydia eraser ergens vinden?
Als ik op de iPhone een reservekopie maak, neemt hij dan ook jailbreak restanten mee? Laatst gewijzigd door ivanhoeke; 24-09-16 om 21:36. |
|
||||
|
||||
In cydia, big boss repo
|
|
|||
|
|||
Die heb ik ondertussen al gevonden thx.
2de vraag is dan : Als ik een reservekopie maak met de iPhone neemt die dan jailbreak restanten mee? En hoe kan ik van een spel een backup nemen waar ik eigenlijk al vrij ver in gevorderd ben? Thanks voor de antwoorden . |
|
|||
|
|||
Die restanten worden mee genomen in je backup ja. Die kunnen ook voor behoorlijke problemen op je nieuwe toestel zorgen.
Wat betreft je spel zou ik niet weten. Zonder te weten welk spel is dat erg lastig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry daar heb ik geen ervaring mee. Misschien eens online snuffelen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Herstellen met behoud van jailbreak | Neosto | Jailbreak | 9 | 03-06-14 09:23 |
iPhone: Veel crashes --> herstellen naar fabrieksinst. met behoud van foto's, agenda, ... | Dbrown | Jailbreak | 4 | 18-01-13 15:19 |
Herstellen naar fabrieksinstellingen met behoud van ios 5.1 | Ldeng | iPad algemeen | 14 | 11-01-13 20:44 |
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? | tomtom100 | Jailbreak | 7 | 20-05-10 00:49 |
|
|