iPhone 7 Plus 'kraakt' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi forumleden Ik zat daarnet mijn iPhone 7 Plus nog eens te bewonderen en nu viel mij op dat wanneer ik hem horizontaal hou en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 Plus 'kraakt'
Hi forumleden
Ik zat daarnet mijn iPhone 7 Plus nog eens te bewonderen en nu viel mij op dat wanneer ik hem horizontaal hou en langs beide kanten met mijn handen vast neem en wat 'knijp' (heel lichtjes) dat ik een krakend geluid hoor, alsof het scherm niet goed vastzit aan de achterkant... Is dit een probleem bij mij of hebben anderen dit ook nog? Ik ben een beetje geïrriteerd dat een gsm van 900 euro zo'n dingen vertoont... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ge de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "iphone scherm kraakt" komt ge heel wat kraaktopics tegen. Misschien vindt ge daar wat relevante info.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 scherm zit los en kraakt | JanG | iPhone algemeen | 2 | 21-05-15 16:38 |
Geluid kraakt iPhone 3G | phone3 | iPhone algemeen | 12 | 03-05-14 19:02 |
iPhone 5 kraakt in carkit Skoda en VW | Fransko | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 12-01-14 00:42 |
Homebutton iPhone 5 kraakt | Mhuberts | iPhone algemeen | 7 | 02-10-12 15:34 |
Iphone 4 scherm kraakt + geen internet? | ijzbeer | iPhone algemeen | 2 | 02-09-10 23:32 |
|
|