HELP! Na de update na IOS 10 klopt mijn locatie niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Na de update na IOS 10 klopt mijn locatie niet meer. Via mijn computer log ik in op ICloud en krijg dan de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! Na de update na IOS 10 klopt mijn locatie niet meer.
HELP!
Na de update na IOS 10 klopt mijn locatie niet meer. Via mijn computer log ik in op ICloud en krijg dan de melding “Uw Apple ID wordt gebruikt om in te loggen op een PC in de buurt van Mill, Noord-Brabant”. Dit terwijl ik op mijn werk in Amsterdam in log. En mijn vriendin logt thuis in op ICloud op haar computer en daarvan krijg ik een melding dat zij ergens in Zuid-Holland inlogt via mijn Apple ID terwijl zij naast mij zit. Kan iemand mij helpen? Ik heb al “Herstel locatie en privacy” gedaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, ik log in op Icloud, geeft locatie Amsterdam aan terwijl ik in Breda zit.
|
|
||||
|
||||
"Wat doe ik als ik de locatie in het inlogbericht niet herken?
Wanneer u inlogt op een nieuw apparaat, ontvangt u een bericht op uw andere vertrouwde apparaten waarin de locatie bij benadering van het nieuwe apparaat op een kaart wordt weergegeven. Dit is een locatie bij benadering op basis van het IP-adres dat het apparaat momenteel gebruikt, en niet de exacte locatie van het apparaat. De weergegeven locatie weerspiegelt mogelijk het netwerk waarmee u verbonden bent en niet uw fysieke locatie. Als u weet dat u de persoon bent die probeert in te loggen maar de weergegeven locatie niet herkent, kunt u nog steeds tikken op 'Sta toe' en verder inloggen. Als u echter een bericht ziet waarin wordt gemeld dat uw Apple ID is gebruikt om in te loggen op een nieuw apparaat en u niet de persoon bent die heeft ingelogd, tikt u op 'Sta niet toe' om te verzekeren dat de inlogpoging wordt geblokkeerd." Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT204915
|
|||
|
|||
Dit gevonden op het Apple forum:
Locatie-informatie is niet afkomstig van de locatie van het apparaat (Apple Maps), maar vanaf locatie gemeld door uw ISP als locatie voor uw IP-adres. |
|
|||
|
|||
Bovenstaand heb ik ook geconstateerd op mijn nwe 7, heb ik laten zien in de Apple Store.
Kan dus geen kwaad....! |
|
||||
|
||||
Ik woon in Kruishoutem en bij mij zegt hem steeds dat ik ergens in regio Brussel zit raar maar bon Kruishoutem is dan ook maar een kleine gemeente
|
||||
|
||||
Ik heb het ook regelmatig. Ik krijg regelmatig de melding dat ik in Zwolle inlog. Zwolle heb je hier in het schone Zuiden echter niet.
|
|
|||
|
|||
Als ik vergeet mijn VPN-account uit te zetten, log in in Washington, Stockholm of Londen. Zo kom je nog eens ergens!
|
|||
|
|||
Als ik op mn telefoon inlog op find my iPhone dan is ie tot op de meter nauwkeurig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad GB opslag klopt niet | Dennisriet | iPad algemeen | 8 | 19-09-14 15:09 |
Tijd klopt niet meer | JanG | iPhone algemeen | 3 | 25-02-14 18:30 |
Ruimtebalk klopt niet meer. | Sleepalotje | iPad algemeen | 3 | 20-12-13 23:37 |
help locatie klopt niet | juliens666 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-07-11 16:02 |
'Mijn nummer' klopt niet | AceHighHugo | iPhone algemeen | 6 | 26-09-08 16:58 |
|
|