Vraag i.v.m. terugzetten reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik verwacht morgen m'n nieuwe iPhone 7. Op mijn huidige iPhone 5 heb ik een reservekopie gemaakt via iCloud. Twee vraagjes ivm het terugzetten van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag i.v.m. terugzetten reservekopie
Ik verwacht morgen m'n nieuwe iPhone 7. Op mijn huidige iPhone 5 heb ik een reservekopie gemaakt via iCloud.
Twee vraagjes ivm het terugzetten van die reservekopie op mijn nieuw toestel binnenkort: - Ik heb op mijn nieuw toestel graag enkel mijn contacten, notities en agenda van mijn reservekopie. Volstaat het om dit aan te vinken bij mijn icloud-instellingen op mijn iPhone 5 ? Of gaat hij op een of andere manier ook alle apps op het nieuwe toestel zetten ? - Is het nodig dat ik op mijn iPhone 5 eerst nog even upgrade naar de nieuwste iOs-versie ? Ik heb namelijk nog iOs 9... Vroeg me af of dezelfde iOs-versie nodig is om reservekopie over te zetten (nergens gevonden op de sites van Apple enz.) Bedankt alvast !!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus het is voldoende dat ik enkel contacten, agenda en notities aanvink bij (instellingen) - (iCloud) ? Alvast bedankt voor je reactie ! |
|
|||
|
|||
Zelfs dat is niet noodzakelijk. Als je op het nieuwe toestel inlogt met het iCloud Apple ID verschijnt alles wat ooit gesynchroniseerd werd (mail, contacten, agenda's, notities, Safari, enz...
|
|
|||
|
|||
En apps zoals bv. facebook niet dan ? Sorry, begrijp het niet zo goed.
|
|
|||
|
|||
Faecesboek heeft niets te maken met iCloud synchronisatie.
In een iCloud/iTunes backup worden nooit apps meegenomen. Wel de data van apps. Apps worden bij het terugzetten van een iCloud of iTunes backup opnieuw geïnstalleerd en de data van de apps wordt terugezet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In Smoelenboek eerst een back-up maken, omdat je die app zelf opnieuw moet installeren. Die back-up zet je later terug en alles is er weer. Helaas is de termijn inmiddels verstreken om jouw privacy te beschermen. Van je haarwortels tot je teennagels wordt alles gedeeld, verkocht, verhuurd, geëxploiteerd, uitgeleend en ter beschikking gesteld aan commerciële derden. Niets aan te doen...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten | leonl | iPhone algemeen | 9 | 31-10-13 17:20 |
terugzetten reservekopie | foontje | iPhone algemeen | 0 | 26-02-12 00:36 |
Windows: Reservekopie terugzetten | Interceptor | iTunes | 0 | 22-12-10 22:05 |
reservekopie terugzetten | dwight11 | iTunes | 0 | 06-12-10 22:02 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|