iPhone 6 Geen service (alleen in huis) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn moeder mijn oude iPhone 6 gegeven en zij heeft in haar huis het probleem dat het toestel 'geen service' aangeeft. Op andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Geen service (alleen in huis)
Ik heb mijn moeder mijn oude iPhone 6 gegeven en zij heeft in haar huis het probleem dat het toestel 'geen service' aangeeft. Op andere plekken heeft ze hier geen last van. De Wi-Fi doet het wel gewoon in huis op het toestel. Ik heb het volgende geprobeerd waardoor het lijkt alsof het aan het toestel ligt.
iPhone 6 met haar simkaart in haar huis = Geen service iPhone 6 met mijn simkaart in haar huis = Geen service iPhone 6 met haar simkaart buiten of in een ander gebouw = Wel service iPhone 7 met mijn simkaart in haar huis = Wel service iPhone 7 met haar simkaart in haar huis = Wel service Ik kom er maar niet achter wat het zou kunnen zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Enige oplossing die ik kan bedenken.
Geef haar jouw iphone 7 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Die iPhone 7 mag ze over 2 jaar hebben
Ik heb nu in huis een plek gevonden waar hij wel bereik heeft. Daar legt ze hem neer zodra ze thuis komt. Ze doet er in huis toch weinig mee (alleen Whatsapp en bellen). Maar het blijft vreemd. Want als het niet aan het toestel ligt, hoe kan het dan dat meerdere simkaarten van meerdere providers het in dit toestel niet doen in huis? Terwijl die simkaarten in andere toestellen het wel doen op dezelfde plek. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scooter; 21-10-16 om 21:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou kunnen dat het bereik in huis niet optimaal is (ik heb met mijn 7 bijvoorbeeld ook maar 1 a 2 stipjes) en dat de antenne van haar toestel minder goed werkt of het signaal minder goed geleid wordt waardoor je met dat toestel zelfs de 1 a 2 stipjes niet haalt. Maar hoopte dat er misschien nog een software fout ergens kon zitten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het toestel 100% goed zou werken dan zou die bij z'n moeder thuis met een andere simkaart wel bereik of beter bereik moeten hebben ( je zou dan een verschil moeten zien in netwerk service ) en dat is niet het geval. Laatst gewijzigd door faire4u; 21-10-16 om 23:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ging toch om het toestel van ts die hij aan z'n moeder gaf en niet om jouw toestel?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Instellingen | Mobiel netwerk| Opties mobiele data
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 wisselt steeds van 'geen service' naar wel service... | Silked | iPhone algemeen | 0 | 03-11-15 22:06 |
Iphone 5 geen service en geen service apple | Huppie | iPhone algemeen | 8 | 09-11-13 22:41 |
Nieuw scherm, alleen Geen service | Gerco Buit | iPhone algemeen | 3 | 10-06-13 01:16 |
iPhone geeft alleen 'Zoeken' en 'Geen Service' | GeWe | iPhone algemeen | 3 | 23-08-12 11:33 |
sinds gisteren opeens geen service melding in huis | ukkie76 | Vodafone | 4 | 23-06-12 15:39 |
|
|