Geen iCloud , iPhone kan niet geactiveerd worden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand dat wel eens meegemaakt, iPhone heeft geen iCloud lock ( gecontroleerd voor aankoop) maar na herstel via iTunes komt het bericht dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iCloud , iPhone kan niet geactiveerd worden.
Heeft iemand dat wel eens meegemaakt, iPhone heeft geen iCloud lock ( gecontroleerd voor aankoop) maar na herstel via iTunes komt het bericht dat de iPhone alleen kan worden geactiveerd door de ministerie van financiën?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Contact opnemen met de verkoper blijkbaar staat de telefoon nog bij zijn werkgever geregistreerd.
|
|
|||
|
|||
sim niet geldig
ik heb via marktplaats een iphone 5s gekocht maar als ik die wil opstarten zegt die sim niet geldig ik heb alles al geprobeert jailbreak kan ik het goeie programma niet vinden ik heb itunes al geprobeert en er zit geen simlock op dus wat moet ik doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone sim kan niet geactiveerd worden | iJohnnyboy | iPhone algemeen | 5 | 03-11-16 14:20 |
Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden | NielsVanDenBosch | iPhone algemeen | 4 | 12-03-15 22:21 |
iPhone 3GS kan niet worden geactiveerd | 1sabelle | iPhone algemeen | 19 | 21-07-13 16:39 |
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden | feifei | iTunes | 2 | 23-04-11 11:41 |
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd | bananabom2 | Jailbreak | 4 | 20-12-09 23:28 |
|
|